Avatar billede zenzz Nybegynder
02. januar 2003 - 21:02 Der er 3 kommentarer

Design af bar til FCKVEST

Hej webmasters.. Jeg står og mangler en bar til fckvest.dk
Jeg er i gang med et nyt design, og dertil mangler jeg en bar, som enten skal bestå af flash eller et billede. Farverne er #A8C0D9 og #426B84, med målene 691x82 px

Jeg havde forestillet mig at man evt. kunne bruge vestjylland fra danmarkskortet som et vandmærke.... Men jeg er ikke så hardcore til grafik. Sidens baggrund er #426B84 og derfor skal billedets baggrund også være det. Kom med forslag :D
Avatar billede werd Nybegynder
02. januar 2003 - 21:39 #1
forkert kategori!
Avatar billede zenzz Nybegynder
02. januar 2003 - 21:58 #2
Sorry.. Men kunne du så ikke lige skrive den rigtige.. Det ville jo løse problemet..
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
02. januar 2003 - 23:49 #3
grafiske opgaver under opgaver