Avatar billede mr.niki Nybegynder
02. januar 2003 - 19:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

3d accellerator

Hej med jer derude..!
Jeg har et lille problem. Når jeg vil ind i mine spil, fx MS flight sim 2002 eller Need for speed Porsche 2000, så popper der et vindue op hvor der står, fx i flight sim: At den er sat på en Safe Mode, fordi at mit grafik kort skulle være Unable to use 3d accelleration.
Mit kort er et Geforce 2 MX 400 64 MB. Og min computer er en Intel pentium 2000+ med Windows XP.

Er der ikke en derude, som kan hjælpe mig med mit "lille" problem?? Så ville jeg blive skide glad..!
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
02. januar 2003 - 19:33 #1
Intel Pentium 2000+? Er det en Pentium 4 2Ghz eller mener du en AMD XP2000+???

Men jeg vil anbefale i første omgang anbefale dig at skifte til en anden driver, f.eks. denne:

http://www.tweakup.dk/fil_arkiv/1d98d71c9f3da801c202af202543ca40/driverlib/fisk/nvidia/30xx/30.82_winxp.exe
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
02. januar 2003 - 19:35 #2
Men hvis du nu har et bundkort med et bestemt chispset (VIA), skal du også have en såkaldt "4-i-1-driver"...

Hvad kan du sige om din maskine?
Avatar billede mr.niki Nybegynder
02. januar 2003 - 19:38 #3
Er der ikke en af jer eksperter som har MSN MESSENGER? Og kan bruge det der fjernsupport, for så kunne I få kontrollen over min computer og så lave det på den måde, hvis i vil...
Jo min computer er en AMD XP2000+...

Men alle mulige drivere som der findes har jeg prøvet, men det har ikke hjulpet, den er bare gået i sort skærm i stedet for...
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
02. januar 2003 - 19:39 #4
kreidlerhansen@hotmail.com - hvis du tør ;o)
Avatar billede mr.niki Nybegynder
02. januar 2003 - 19:41 #5
OKay.. Kredler hansen.. Jeg har tilføjet dig som ven.. Så skal du bare gøre det samme...
Jeg er Nikif10@msn.com
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
02. januar 2003 - 19:44 #6
Jeg poster naturligvis et evt. resultat her ;o)
Avatar billede mr.niki Nybegynder
02. januar 2003 - 19:49 #7
OKay...!
Ellers alle andre som måske også kan hjælpe er velkomne..!
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
08. januar 2003 - 16:16 #8
Fjernsupport virkede naturligvis ikke og efter at have prøvet ALT, der umiddelbart var tilknyttet grafikkortet, viste det sig at der var opstået en fejl i hans bruger i Windows XP - således blev der oprettet en ny bruger, og alt fungerede perfekt :o)

Dog fandt vi frem til, at hans XP2000+ kørte med en FSB på 100, så efter den er blevet ændret til 133Mhz, er Counter Strike lige blevet en tand federe at spille på hans maskine :oD
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
08. januar 2003 - 16:27 #9
Takker :o)