Avatar billede soldier007 Nybegynder
23. oktober 2000 - 21:45 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Gratis ASP Webhotel

Jeg har længe søgt efter et gartis webhotel der understøtter asp, og har også fundet en del. Men nogen af dem giver ikke lov til brug af databaser, og andre tilader bare ikke at skrive til databaser. Nogen der kender et gratis webhotel der understøtter asp og fuld adgang til databaser ?
Avatar billede keysersoze Guru
23. oktober 2000 - 21:47 #1
mener http://www.stivert.dk gør...
Avatar billede keysersoze Guru
23. oktober 2000 - 21:49 #2
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
23. oktober 2000 - 21:51 #3
Avatar billede stigc Nybegynder
23. oktober 2000 - 22:06 #4
www.infopaq.dk .......igen, igen!

+ mySql
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
23. oktober 2000 - 22:12 #5
Avatar billede kvanque Nybegynder
23. oktober 2000 - 22:30 #6
www.whitehat.dk understøtter ikke asp  de understøtter PHP, cgi, mySQL og en del mere men ikke ASP
Avatar billede roslev Nybegynder
23. oktober 2000 - 22:43 #7
http://www.brinkster.com - the hosting compnay formerly known as ewebcity.com :)
Avatar billede a1a1 Novice
23. oktober 2000 - 23:16 #8
www.freesqlhost.com

(der kan man enda få SQLserver skriver de)

har selv
websites.dk.freesqlhost.com

og den dur for det meste...
Avatar billede a1a1 Novice
23. oktober 2000 - 23:17 #9
men ikke nu :(
Avatar billede c Nybegynder
24. oktober 2000 - 12:15 #10
kan du ikke lægge siden et sted og databasen på:
http://www.whitehat.dk/

Christian
Avatar billede soldier007 Nybegynder
24. oktober 2000 - 17:44 #11
Jeg har prøvet alle de andre, men alle fejlede et eller andet ! Det var meningen at jeg også ville have afivist roslev, men det gik lidt for hurtigt ..... brinkster virker heller ikke ... hver gang jeg prøver at åbne en af mine sider som åbner en databse, som siger den at siden ikke findes - asp siderne som ikke bruger database virker fint.  Min side hvirker 100% i pws !