Avatar billede f5 Nybegynder
02. januar 2003 - 12:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ordbog...

Hej

Jeg søger efter en Engelsk>Dansk scripting ordbog på nettet. Er der nogen der kender til sådan en?

Er der danske oversættelser for ord som conditionals, operanders osv?

VH
Michael
Avatar billede jenshansen20 Nybegynder
02. januar 2003 - 12:32 #1
man søger på en søgemaskine efter engelsk\dansk ordbog
Avatar billede f5 Nybegynder
02. januar 2003 - 12:58 #2
Jamen har du så erfaring med en god en??
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2003 - 13:59 #3
Jeg har endnu ikke fundet en rigtig god en. Når jeg vil slå et avanceret ord op, prøver jeg enten at søge på det på Google eller bruger www.itools.com
Dér kan man slå alskes ord op og få en engelsk forklaring på det. Ofte hjælper det mig til at forstå sammenhængen.
Avatar billede mjense173 Nybegynder
02. januar 2003 - 16:31 #4
Download det danske program til at lave hjemmesider med: Stones Webwriter.
http://www.webwriter.dk/webwri3.exe
Det har en fuld oversættelse og forklaring på alt med script.
Avatar billede f5 Nybegynder
09. januar 2003 - 16:41 #5
undskyld forsinkelsen, det var præcis det jeg søgte.