Avatar billede d.kryger Praktikant
02. januar 2003 - 11:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Antal tegn tilbage

Hej Eksperter.

Jeg skal have lavet en sms-sender, hvor jeg skal have et felt hvor brugerens antal tegn i beskeden står.

Men jeg er ikke lige helt skarp til det. Kan nogle hjælpe mig?
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2003 - 11:28 #1
nej for det er meget dyrt at få lov til at have sms service nu til dags :)
Avatar billede peterhansen6 Nybegynder
02. januar 2003 - 11:28 #2
du skriver in din sms og efter du har skreven nogen tegn så kommer det til at stå
Avatar billede d.kryger Praktikant
02. januar 2003 - 11:31 #3
Westhi -> Jeg ved godt at man ikke bare kan lave en SMS sender, via e-mail, men nu var det jo ikke spørgsmålet.

Men skriv gerne igen, hvis nogle af Jer ved hvordan man gør...
Avatar billede d.kryger Praktikant
02. januar 2003 - 11:32 #4
peterhansen6 -> Nu skal SMS'en skrives på en hjemmeside...
Avatar billede d.kryger Praktikant
02. januar 2003 - 11:42 #5
Jeg har selv fundet koden, et sted på nettet. Lukker spm.