Avatar billede hater Nybegynder
01. januar 2003 - 23:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Motorola T720

Jeg har lige fået sådan en fætter her, og der er GPRS WAP på, og via det kan jeg jo få extra ting ned osv. men jeg squ ik få skidtet til at virke....

Hjælp???

På forhånd tak
Avatar billede torben.s Nybegynder
02. januar 2003 - 06:37 #1
hvis du vil bruge gprs wap skal du oprette et data-abonement hos din tele-udbyder, uden det kan du kun bruge alm. wap. du kan evt. købe en datakabel til din telefon. med det kan du downloade det lir som du finder på div. mobilsider og derefter downloade til din motorola via datakablet.
Avatar billede hater Nybegynder
02. januar 2003 - 11:33 #2
øhm hvad koster sådan en fætter???
Avatar billede henrikmand Nybegynder
20. maj 2003 - 14:52 #3
Jeg har lige spurgt hos TDC i Telebutikken. De har netop fået T720i hjem, og den bruger samme ekstraudstyr (pånær kameraet).

Kabel og software koster 400 kr.