Avatar billede coldstorage Nybegynder
01. januar 2003 - 20:44 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Tjenesten Messenger spam

Jeg har nu modtaget denne besked 4 gange...:

Program-popup: Tjenesten Messenger  : Meddelelse fra WEBPOPUP til  den 01-01-2003 20:29:48

U N I V E R S I T Y  D I P L O M A S

Obtain a prosperous future, money earning power,
and the admiration of all.

Diplomas from prestigious non-accredited
universities based on your present knowledge
and life experience.

No required tests, classes, books, or interviews.

Bachelors, masters, MBA, and doctorate (PhD)
diplomas available in the field of your choice.

No one is turned down.

Confidentiality assured.

CALL NOW to receive your diploma
within days!!!

1 - 7 1 3 - 5 5 9 - 2 7 5 6

Call 24 hours a day, 7 days a week, including
Sundays and holidays.

-----------------------------------------------

er der ikke nogen der ved hvordan fanden man kan få anmeldt det firma som laver det der spam, da de får spil til at crashe når man modtager beskeden, min lillebror har også fået beskeden før.
Avatar billede klud Praktikant
01. januar 2003 - 20:45 #1
lytter
Avatar billede dr0zie Nybegynder
01. januar 2003 - 20:47 #2
jeg modtager den også-
Avatar billede dr0zie Nybegynder
01. januar 2003 - 20:47 #3
men ikke mere den holdt op
Avatar billede oz2kas Nybegynder
01. januar 2003 - 20:51 #4
det mest overkommelige du kan gøre er at lukke messenger tjenesten.

hvis du har windows 2000 kan du gøre det under start -> kontrolpanel -> administration -> tjenester.
her stopper du så servicen messenger. (ikke at forveksle med windows messenger)

samme fremgangsmåde kan bruges i xp.
Avatar billede rdc Nybegynder
01. januar 2003 - 21:08 #5
Jeg modtog den også engang. 2 - 4 fira dage i træk. Men gudskelov er den stoppet nu.
Avatar billede coldstorage Nybegynder
01. januar 2003 - 22:02 #6
jeg ved godt at man kan lukke den service... men det er da lidt lamt at man skal til at lukke diverse services fordi folk spammer dem... det samme ville være hvis man skiftede Email adresse hver gang man fik spam...
Avatar billede oz2kas Nybegynder
01. januar 2003 - 22:27 #7
hvis du kigger på dem der sender spam i dag, så sender de jo efterhånden ikke til en adresse mere, de sætter et program til at sende til a, aa, ab, ac osv.
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
13. februar 2003 - 12:30 #8
*grrrrrrrrrrr* I hate spam!

Luk...?
Avatar billede coldstorage Nybegynder
13. februar 2003 - 13:39 #9
jep!
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2003 - 13:40 #10
Der er lidt mere info en test af hullet her:
http://webguider.dk/godbidder.asp?godbid=62
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
13. februar 2003 - 16:46 #11
Jeg var ved at blive godt træt af, at "Tjenesten Messenger" syntes min diller var for lille - jeg fik i hvert fald ikke andre spam-meddelelser end en, der garanterede 1-4" ekstra på lemmet hvis BARE man liiiiiige klikkede videre til deres fantastiske og gratis side *ødrk*

Bruges nettet efterhånden ikke primært til porno, spam og til at sælge ydelser som de færreste har brug for??? Og så Eksperten, selvfølgelig :oD

Fan'me skod :o(
Avatar billede angelenglen Nybegynder
12. april 2003 - 23:24 #12
damn jeg er glad for min router :) Den blokerer heldigvis den slags automatisk