Avatar billede st3fan Praktikant
01. januar 2003 - 18:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ikonplacering

Hej...
Mit skrivebord kan ikke huske mine ikoners placering. Hver gang jeg genstarter eller bare opdaterer skrivebordet, så hiver den alle ikonerne over i højre side i én stor bunke.

Ved i hvad jeg kan gøre for at få den til at huske placeringerne igen ???
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2003 - 19:02 #1
højre klik på skrive bord med mus vælg arrangere ikoner efter-arrangere automatisk
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2003 - 19:02 #2
håber den kan huske dem nu
Avatar billede st3fan Praktikant
04. januar 2003 - 17:24 #3
nope... det var det første jeg prøvede.
Men jeg fixede det selv... jeg formaterede den.
Avatar billede st3fan Praktikant
04. januar 2003 - 17:25 #4
lukker spørgsmålet