Avatar billede php Nybegynder
23. oktober 2000 - 19:23 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Printer Driller :)

Hej alle eksperter.

Jeg har en Canon BJC-610 Printer, men efter jeg har fået en ny computer:

Thunderbird 900 Mhz med et Abit KT7-Raid bundkort, er der opstået nogle problemer. Min printer driver virker ikke, den fortæller mig at jeg skal tjekke kabelet, om det sidder i printeren. For det første så er alle kabler sat rigtigt i både \'Puter og Printer. Men selv om jeg tager dem ud og sætter dem i igen kommer fejlen, jeg har også prøvet at slukke printeren..

MEN NU KOMMER DER SJOVE!

Hvis jeg sletter de medfølgende drivere (som altid har virket) og instalere Windows 98\'s Indbyggede driver virker det. og jeg kan printe. Nu vil man måske spørge hvorfor jeg så ikke bare bruge den driver ?
Men det er fordi jeg ikke kan indstille kvalitet på udskiften fra Windowses indbyggede driver til Canon 610 printere.

Så jeg håber nogle har et svar på hvordan jeg får min rigtige driver til at virke.

Det skal lige siges at jeg har prøvet at downloade de sidste nye drivere fra www.canon.dk men uden held.

Jeg har lagt et snapshot af den fejl canon driveren laver :: http://netdex.dk/snap_printer.JPG

Håber på hjælp.

//php
Avatar billede hjensen Nybegynder
23. oktober 2000 - 19:32 #1
Gå lige ind i BIOS og check om din LPT-port er sat til ECP.
Avatar billede php Nybegynder
23. oktober 2000 - 19:37 #2
ok to sekunder så skal jeg jo lige genstarte :)
Avatar billede php Nybegynder
23. oktober 2000 - 19:41 #3
Nej det virkede ikke den stod på normal, og jeg prøvede at sætte den til ECP, men det virkede ikke :(
Avatar billede hjensen Nybegynder
23. oktober 2000 - 19:45 #4
Hvad er det nu lige du har af valgmuligheder ???
Avatar billede php Nybegynder
23. oktober 2000 - 19:45 #5
Normal
ECP
EPP
ECP/EPP
Avatar billede hjensen Nybegynder
23. oktober 2000 - 19:46 #6
Prøv lige med EPP (Sorry), og så prøv at geninstallere driveren efter du har skiftet.
Avatar billede php Nybegynder
23. oktober 2000 - 19:52 #7
Nu har jeg prøvet EPP og ominstalere driverne efter at skifte til EPP men stadig virker det ikke (Tjek kabel/strøm) fejlmeddelsen.
Avatar billede hjensen Nybegynder
23. oktober 2000 - 19:57 #8
Det var desværre mit eneste bud.
Avatar billede php Nybegynder
23. oktober 2000 - 19:58 #9
Ok men tak for hjælpen

JEG HÅBER DER ER ANDRE!!
Avatar billede burningice Nybegynder
29. oktober 2000 - 19:12 #10
Hej

Jeg kan kun henvise til dette spm http://www.eksperten.dk/spm/27512 som endte med at jeg skiftede bundkort... Jeg kunne bruge windows egen driver til printeren, men ikke hp\'s så man også kunne scanne :(
Avatar billede egede Nybegynder
13. december 2000 - 20:32 #11
Prøv at spørge Canon helpdisk fordi nogle gange skal man bruge driver til en helt anden printer når man skifter styresystem
Avatar billede php Nybegynder
23. januar 2001 - 14:01 #12
Jeg fik det til at virke, af en eller anden sjov grund hjalp det at jeg købte en USBHUB, fordi jeg fik et webcam, og ikke havde nok frie pladser købte jeg en UPS Hub, og satte alle tingende ind der, Nu virker det ?? piller jeg UPS-Hub\'n fra virker det ikke ?? Weird ??

php