Avatar billede stany Nybegynder
01. januar 2003 - 17:06 Der er 5 kommentarer

ghost recon mangler lyd

hejsa jeg har fået et spil der hedder ghost recon island thunder... MEN i spillet mangler der lyd når man skyder.. er der nogen der har en forklaring og en mulig løsning..??
Avatar billede stany Nybegynder
01. januar 2003 - 17:13 #1
og det er virkelig noget pis
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. januar 2003 - 17:14 #2
har du husket at køre en eller anden form for setup til lyd?

de fleste spil har et eller andet configurationsprogram så man kan indstille lyd og video..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
01. januar 2003 - 17:15 #3
kig evt på producentens hjemmeside..

det kan være at der står noget om det under support eller i deres forum, hvis de har sådan et..
Avatar billede gephion Nybegynder
16. januar 2004 - 11:43 #4
Prøv evt at checke om du har slået EAX til, det kan mange gange godt flocke lidt med lyden..

Ellers er et godt sted at spørge, www.ghostrecon.net, der sidder mange af de bedste GR knolde...

Hvis du bliver dygtig til GR, så kig forbi www.badazz-danes.dk, vi kan altid bruge et dygtigt medlem :)
Avatar billede gephion Nybegynder
16. januar 2004 - 11:45 #5
HOV!

Check lige evt om du har "skruet ned" i volument funktionerne under "sound", det er nok effectsvolumen du skal checke...