Avatar billede peterhansen6 Nybegynder
01. januar 2003 - 12:30 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

need for speed 6 hot pursuit 2

hvordan får jeg need for speed 6 hot pursuit 2 til at kunne virke når jeg har prøvet at installere og kopiere
mapperne actors\ai\audio\cars\movies\particle\tracks og siden har jeg kopieret crack filen no cd og intet virker for billedet bliver sort og musen kører oppe i det ene hjørne hvad skal jeg så gøre?
Avatar billede fumes Nybegynder
01. januar 2003 - 12:45 #1
Køb originalen
Avatar billede kenp Novice
01. januar 2003 - 12:53 #2
Det er et ulovligt spørgsmål LUK DET
Avatar billede coldstorage Nybegynder
01. januar 2003 - 13:12 #3
Det er ulovligt at cracke spil... Køb den orginale version, så virker den...

NFS er også skuffende... :P
Avatar billede rs2000 Nybegynder
01. januar 2003 - 13:39 #4
Du lukker et sp.mål ved at ligge et svar selv,og så acceptere det.
Alle andre svar skal afvises.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. januar 2003 - 14:03 #6
peterhansen6 => det er ikke lovligt at bruge en no CD crack, hvis den ikke er udgivet af producenten af spillet..
Så hvis du ikke kan bevise at EA Games, har udgivet en NO CD crack.. så er det ulovligt at bruge dem.. :(

kan se du er ny her.. nærlæs http://www.eksperten.dk/regler.phtml et par gange, TAK

Du skal lave et svar og acceptere dit eget svar, så lukker du spørgsmålet.

Rkhdk / CoAdmin
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. januar 2003 - 14:22 #7
coldstorage => du bedes opretter et spm i kategorien, Hardware : PC med de 60 Points til peterhansen6..

Husk at refere til dette spm
Avatar billede coldstorage Nybegynder
01. januar 2003 - 14:24 #8
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
01. januar 2003 - 14:25 #9
Må man stille et lille ekstra spørgsmål?

Er det ikke lovligt at bruge en no cd crack, hvis man har en fuldt lovlig og original version?

- Rasmus!
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2003 - 14:27 #10
"det er ikke lovligt at bruge en no CD crack, hvis den ikke er udgivet af producenten af spillet.."
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
01. januar 2003 - 14:28 #11
Ja men hvis man har købt spillet, men man ikke gider at putte cd'er frem og tilbage?

- Rasmus!
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2003 - 14:29 #12
det er det samme - ja gu er det irriterende, men det er bare ikke lovligt.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. januar 2003 - 14:31 #13
rasmus h => desværre ikke.. det er kun lovligt hvis det er producenten der har udgivet en No CD Patch.. ellers er det brud på copyright regler, omkring at man ikke må redigere i koden..

Jeg viste heller ikke dette, få jeg blev gjort opmærksom på at nogle små spil firmaer havde lavet No CD Patches til enkelte af deres spil..
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
01. januar 2003 - 14:32 #14
Hvad så hvis man får lov af producenten? Så må det være lovligt...

- Rasmus!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. januar 2003 - 14:34 #15
hvis du kan skaffe en skriftlig tilladelse fra spil producenten, så har producenten jo givet DIG *og kun DIG* lov til det..
Men jeg tvivler stærkt på at de store spil firmaer vil give lov til dette..
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
01. januar 2003 - 14:35 #16
Tænkte nu mere på fx netcafeer, når de har spil som kræver cd. Ellers ville cd'erne jo forsvinde som dug for solen...

- Rasmus!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. januar 2003 - 14:37 #17
nu er netcafer's ikke det sted jeg opholder mig mest.. men de har sikkert et CD Tower med xx antal CD-Rom dreve hvorfra de har trække CD'en..

Det kan jo også være at de har special ordninger med firma'erne..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. januar 2003 - 16:24 #18
peterhansen6 => du har 7 dage til at svar her http://www.eksperten.dk/spm/299812
Hvis du ikke har svaret inden for de 7 dage, så må coldstorage godt lukke spm'et og beholde de 60 pointz, da du så har givet afkald på dem..

Rkhdk / CoAdmin
Avatar billede peterhansen6 Nybegynder
02. januar 2003 - 10:19 #19
hvordan får jeg dette spørgesmål slettet
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2003 - 13:46 #20
du kan lave en anmeldelse på dig selv og bede om at få slettet spørgsmålet af en coadmin - dette er dog op til en coadmin at vurdere om det er nødvendigt/hensigtsmæssigt.
Klik her: http://www.eksperten.dk/anmeld.phtml
Avatar billede rkhdk Nybegynder
03. januar 2003 - 18:46 #21
peterhansen6 => det er kun Admin og CoAdmin's der kan slette et spm, og dette bliver kun gjort hvis det er nødvendigt..

FCS har forklaret dette i http://www.eksperten.dk/spm/299812