Avatar billede lhdesign Nybegynder
31. december 2002 - 10:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvorsan får jeg disse svar vist i tabeller?

Hvordan får jeg indlagr mine database resultater t tabeller?
På denne måde vises de bare lodret ned ad siden

<%
If Session("login") = true Then
        Response.Write "<p>Du er logget ind!</p>"
        Response.Write"<p>Brugernavn: " & Session("brugernavn") & "</p>"
        Response.Write "<p>BrugerID: " & Session("userid") & "</p>"
        Response.Write "<p>Login: " & Session("login") & "</p>"
        Response.Write "<p><b>Brugerfunktioner</b>"
        Response.Write "<p><a href='vis.asp?id=" & Session("userid") & "'>Til jeres sider</a></p>"
        Response.Write "<p><a href='logoff.asp'>Log af</a></p>"

      Else
        Response.Write "<p>Du er <u>ikke</u> logget ind</p>"
        Response.Write "<p><a href='login.asp'>Log ind</a></p>"
  End If

%>
Avatar billede whoami Nybegynder
31. december 2002 - 10:46 #1
Sådan her?!?
Nu står de på en lang række i stedet for. *g*
<%
If Session("login") = true Then
        Response.Write "<tabel><tr><td>Du er logget ind!"
        Response.Write"</td><td>Brugernavn: " & Session("brugernavn")
        Response.Write "</td><td>BrugerID: " & Session("userid")
        Response.Write "</td><td>Login: " & Session("login")
        Response.Write "</td><td><b>Brugerfunktioner</b>"
        Response.Write "</td><td><a href='vis.asp?id=" & Session("userid") & "'>Til jeres sider</a>"
        Response.Write "<a href='logoff.asp'>Log af</a></td></tr><table>"

      Else
        Response.Write "<p>Du er <u>ikke</u> logget ind</p>"
        Response.Write "<p><a href='login.asp'>Log ind</a></p>"
  End If

%>
Avatar billede lhdesign Nybegynder
31. december 2002 - 11:06 #2
Tak for svaret det virker, så her er dine point. Hvordan med farver og fonte
godt nytår
Avatar billede whoami Nybegynder
31. december 2002 - 11:24 #3
*g*
Du gav point til dig selv.
Men behold dem. Det er jo kun jul og nytår en gang om året.

Så skal du have fat i css.
kig under (d)html-->css
kender du noget til css?
Avatar billede lhdesign Nybegynder
31. december 2002 - 11:33 #4
nej
Avatar billede whoami Nybegynder
31. december 2002 - 11:44 #5
Kig på html.dk og læs deres css tutorial.
Der kan finde lære det meste. Og den er let at gå til. :-)