Avatar billede woolbox Nybegynder
30. december 2002 - 22:05 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Web/mail/DNS hosting, priser og erfaringer ...

Hej

Jeg har for nylig anskaffet mig et domain, og leder i den forbindelse efter noget hosting.

Jeg ønsker:
- Webhotel med 10-25 MB, med mulighed for opgradering. Nem upload og administration af eget site.
- E-mail hotel med 2 adresser til at starte med, men udvides måske op til ca. 10 stykker. Tilgang skal kunne ske via Pop3, men Imap4 og Webmail er kærkomne features.
- DNS hosting, hvor jeg kan tilføje og rette records uden ekstra omkostninger.
- Eventuelt: Jeg kan selv oprette mailboxe, vedligeholde passwords og spærre e-mail accounts. Antivirus på e-mail er også et klart plus!

Er der nogen der har nogle erfaringer med dette, hvilke udbydere kan i anbefale, hvad koster de og hvad er jeres indtryk af deres servicemind, oppetider og reaktionstid fx. ved DNS ændringer.

På forhånd tak
Woolbox
Avatar billede woolbox Nybegynder
30. december 2002 - 22:09 #1
Webhotel skal desuden understøtte ASP, og helst indeholde noget imageresize komponenter.
Avatar billede askhoej Praktikant
30. december 2002 - 22:11 #2
Avatar billede Aliriza Nybegynder
30. december 2002 - 22:14 #3
Når det drejer sig om ASP og danske hostselskaber kan jeg anbefale www.concor.dk hvis det er udlandet kan jeg nævne www.tera-byte.com. De opfylder mange af dine behov.
Avatar billede askhoej Praktikant
30. december 2002 - 22:14 #4
woolbox>> er det til en virksomhed eller privat?
Avatar billede Aliriza Nybegynder
30. december 2002 - 22:21 #5
Tilføjelse, jeg mener concor scanner alle mails for virus, men spørg dem hellere for at være sikker ellers er de gode til at svare på mails og deres server fejler intet, har en god oppetid.

Uni2.dk har jeg også hørt som værende gode, men jeg tror de er ret dyre.
Avatar billede woolbox Nybegynder
30. december 2002 - 22:31 #6
askhoej -> Glemte jeg lige, det er ganske privat. Så målet er ikke en løsning til flere tusinde om måneden ;o)

Jeg samler lige lidt mere op på forslag til udbydere, er der nogen der erfaring med Webpartner - de er vidst ikke så dyre!?
Avatar billede Aliriza Nybegynder
30. december 2002 - 22:42 #7
Denne side er jo hosted af webpartner og i de sidste par dage har eksperten.dk været nede et par gange i adskillige timer, det er jo selvfølgelig normalt at servere går ned en gang i mellem men jeg synes det tog ret lang tid før den kom op igen.

Jeg tror ikke webpartner er billige, jeg kan ikke se nogen priser på deres
side, evt. ring dem op.
Avatar billede tiskali Nybegynder
31. december 2002 - 09:32 #8
Prøv kig på www.starthotel.dk

De har et hotel der hedder Freelancer som passer til dine krav :-) Det koster kun 7,- pr. måned.

~ tisKAli ~
Avatar billede tiskali Nybegynder
31. december 2002 - 09:33 #9
sorry, så ikke du efterfølgende havde skrevet ASP.
Avatar billede proboss Nybegynder
31. december 2002 - 11:01 #10
Du kan prøve www.secnet.dk de har gode opptider og kvaliteten er helt i top det samme kan man også kun sige om servicen.

Prisen ligge nok i midten af skalaen
Avatar billede avby Nybegynder
31. december 2002 - 12:31 #11
Jeg har gode erfaringer med www.gullestrup.net, men kan også anbefale www.web-sale.dk, og hvis du er iværksætter også www.starthotel.dk
Avatar billede woolbox Nybegynder
15. januar 2003 - 10:15 #12
Jeg fand en helt anden nemlig Web10.dk - men i får naturligvis points som tak for hjælpen! :o)
Avatar billede clausbr Nybegynder
07. juli 2003 - 19:58 #13
Gratis hjemmeside med domain www.xxx.freesub.dk med 10 mb harddisk understøtter ASP CGI HTM HTML Viderestil dit domain til dit oprette www.xxx.freesub.dk