Avatar billede logan-raarup Nybegynder
23. oktober 2000 - 16:43 Der er 25 kommentarer og
4 løsninger

Vurdering

Hej med jer...
Det ville være rart hvis i lige bedømmer min side, og der kunne nok komme nogle extra points oveni, hvis nogle af jer kom med et godt forslag til noget nyt på siden...

Siden kan findes på http://www.4nokia.dk
Avatar billede blood Nybegynder
23. oktober 2000 - 16:52 #1
Avatar billede hjensen Nybegynder
23. oktober 2000 - 17:24 #2
Det er en ok side, men kunne det ikke være genialt (tidsbesparende), hvis du lader være med at loade menuen i venstre side hver gang man trykker på et af punkterne.
En anden ide kunne være, at lade både top og venstre side være selvstændige, så de ikke følger med når man scroller.

Ellers kan jeg kun sige: \"Fed side. den er bookmarket\".
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
23. oktober 2000 - 17:30 #3
hjensen>>>
Mange tak for kommentaren og foreslagene, men hvis jeg laver det i frames passer siden ikke til skærme med lille opløsning (Så kommer der scroll-barer over hele skærmen, og det ser ikke særlig pænt ud.).
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
23. oktober 2000 - 17:34 #4
hjensen>>>
Gider du ikke lige at svare igen? Så skal du nok få nogle points, det var ikke min mening bare at afvise dit svar... :-)
Avatar billede hjensen Nybegynder
23. oktober 2000 - 17:36 #5
Kunne man ikke evt. lave menuen i de 7 hovedpunkter, også bruge \"mouseover\" til at folde underpunkterne ud med.
Avatar billede klas Juniormester
23. oktober 2000 - 17:39 #6
Ok side . .men jeg tror desværre at din chat er spild af arbejde . .den tror jeg ikke du kan trække nok besøgende til at fylde . .
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
23. oktober 2000 - 17:43 #7
hjensen>>>
Jo, det er nok muligt, men jeg er ikke ligefrem en haj til java...
Avatar billede hjensen Nybegynder
23. oktober 2000 - 17:47 #8
Heller ikke her logan-raarup, men det var da en god ide, hvis jeg selv skal sige det :-).

Jeg ved der er en ret god documentation til en del forskellige ting her:
http://developer.netscape.com/docs/index.html

Jeg ved ikke hvor meget der står om Java, men du kan da prøve at kigge.
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
23. oktober 2000 - 17:50 #9
hjensen>>>
Ja, god idé - sandt... NOTERET!

Jeg kigger på det...
Avatar billede hjensen Nybegynder
23. oktober 2000 - 17:53 #10
held og lykke :-)
Avatar billede zhatten Nybegynder
23. oktober 2000 - 18:13 #11
1.
Din tradedoubler i menu den øverste viser ikke noget billede

2.
Når den en ny side oven i den gamle ved ikke om det er menningen men jeg synes det skal rettes.

3.
så bruger du ikke samme style over alt.
Nogen er grå mens andre er blå.

4.
Nokia Spil skulle laves som et link og ikke som en side i menuen.

5.
Nokia er også et link til en anden side, opret en side med links.

6.
Fronte og tilbehør er også et links ind under en side med links.

7.
Når jeg trykker logud i chatten sker der ikke noget.

Eller fed baggrund og siden har en masse indhold den skal du nok komme langt med.

Jeg synes det er en fed side mine karaktere er :

Design 10@13
Indhold 10@13
Brugervenlighed 9 @13
Loade Tid 10@13
Generalt 10@13
Avatar billede hjensen Nybegynder
23. oktober 2000 - 18:19 #12
Øhhh, er det ikke meningen at man, når man logger af chatten skal tilbage til startsiden ????
Hvis det er, så virker det ikke, og hvis det ikke er skal der så ikke være et link til startsiden ??
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
23. oktober 2000 - 18:32 #13
zhatten>>>
Hvad mener du med punkt 2?
Gider du ikke lige at nævne det sted, hvor der er et andet stylesheet, end på forside(Jeg kunne ikke lige finde nogle steder)?

hjensen>>>
Nej, log af gør bare at chatten ikke vider én under \"Hvem er online\"... Ellers går der et par minutter...
Avatar billede hjensen Nybegynder
23. oktober 2000 - 18:35 #14
Men skal man ikke returnere til hovedsiden (Endnu en god ide :-) )
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
23. oktober 2000 - 18:39 #15
hjensen>>>
Jo, det var en rigtig god idé, det har jeg lavet nu...
Avatar billede hjensen Nybegynder
23. oktober 2000 - 18:46 #16
Hmmmm, Den rydder ikke op i online-listen
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
23. oktober 2000 - 18:52 #17
Jo, der går bare lige et lille stykke tid...
Avatar billede hjensen Nybegynder
23. oktober 2000 - 18:53 #18
Ja, det er så ok. Men kan du ikke fjerne brugeren med det samme ??
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
23. oktober 2000 - 18:57 #19
Jo, men så hvis du f.eks ikke skriver til nogen på chatten i ét minut, er du lige pludselig logget af :-(
Avatar billede hjensen Nybegynder
23. oktober 2000 - 18:59 #20
Jeg synes helt klart det virker mere prof. at man bliver afleveret ved hovedsiden når man har trykket logaf.
Hvad sker der egentlig hvis en anden trykker logaf, og du derved får adgang til \"Klik her for ...\" ???
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
23. oktober 2000 - 19:00 #21
Nu hvor jeg tænker lidt over det, er jeg lige kommet i tanke om en måde, hvorpå du bliver afleveret til hovedside, automatisk...
Jeg skriver lige, når jeg er klar med den...
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
23. oktober 2000 - 19:14 #22
Så er det klart... Det virker perfekt hos mig.
Avatar billede hjensen Nybegynder
23. oktober 2000 - 19:23 #23
Jeps, det ser ud til at være ok nu.
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
23. oktober 2000 - 19:31 #24
Jeg lader lige spørgsmålet stå lidt, og se om der kommer flere gode ideer...
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2000 - 01:54 #25
ØØ Sover Siten om natten?
Kan ikke komme ind på den! :o(
Avatar billede zhatten Nybegynder
24. oktober 2000 - 10:29 #26
logan-raarup:

Når du trykker du Chat kommer man ind på en ny side som ikke har den samme baggrund som de andre og heller ingen menu den er bare blå !!!
Jeg synes det ser dumt ud !

- Zhatten
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
24. oktober 2000 - 13:36 #27
Zhatten>>>

Tak for rådet... Det er rettet nu.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2000 - 14:06 #28
Grafiken virker lidt bombastisk, når man ser siden første gang. De kraftige sorte rammer pynter just ikke. Kunne det ikke gøres lidt mere smart, måske med en bløder farve?

SMS er du sikker på at de angivende antal tegn stemmer?

Eller ser siden ud til at indeholde mange spændende ting til Nokia brugere.

Karakter 9 @ 13
Avatar billede zhatten Nybegynder
25. oktober 2000 - 23:36 #29
Hvorfor er det kun hjensen der skulle have point ?

- Zhatten