Avatar billede lusk Nybegynder
03. august 1999 - 13:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Direct x7.0 beta HJÆP

Hvordan for jeg Direcx 7.0 beta fjernet?
Hvis jeg prøver at installere 6.1 så
siger den bare "fejl 14" og så exiter installationen!!!!

Avatar billede fumes Nybegynder
03. august 1999 - 13:16 #1
I kontrolpanelet er der en ting der hedder "Tilføj/Fjern programmer" - tryk på den og find DirextX Drivers tryk så på tilføj/fjern !

Avatar billede lusk Nybegynder
03. august 1999 - 14:01 #2
Det har jeg gjort men det virkede ikke!!
Det er virkelig ireterende for i half-life og andre direc3d spil lave den striber mellem texturne
Avatar billede fumes Nybegynder
03. august 1999 - 14:05 #3
Jeg garanterer ikke for noget, men du kan tage og søge efter alle filer der starter med dx*.* (på min egen fandt jeg kun filer der var relateret med directx) og prøve at slette dem - dvs. corrupte din directX og så prøve at installere din gamle DX6.2...

Prøv også lige at løbe regedit igennem og søg efter dx eller direct x !!

Men der er ikke nogen garanti for at windows ikke går amok....
Avatar billede draw Nybegynder
07. august 1999 - 17:43 #4
hvor kan man hente directx 7.0 ?