Avatar billede fromsej Praktikant
30. december 2002 - 12:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netværksdrev forsvinder efter genstart.

Hej eksperter og godt nytår.
Jeg har et problem med mit lille hjemmenetværk.
Når jeg tilføjer netværksdrev på PC2 via Andre computere , fungerer det fint , men når PC2 så har været lukket ned og starter op igen , er drevene væk fra Denne Computer , men kan sagtens tilsluttes igen.
PC2 kører Win98 og et andet styresystem kommer ikke på tale.
Jeg har ikke problemet med PC1 , der kører Win2000.
Jeg håber i kan hjælpe mig.
MVH:
Fromsej.
Avatar billede imperialcardinal Nybegynder
30. december 2002 - 12:26 #1
har du sat flue ben i "tilslut igen ved logon"
Avatar billede fromsej Praktikant
30. december 2002 - 12:36 #2
Sikkert ikke , men kan du fortælle mig hvordan jeg finder der hvor jeg skal sætte fluebenet?
Avatar billede fromsej Praktikant
30. december 2002 - 13:42 #3
Nu har jeg fået det til at virke , smid lige et svar imperialcardinal , så får du pointene for hurtig og rigtig hjælp.
Avatar billede fromsej Praktikant
07. januar 2003 - 10:53 #4
Lukker.