Avatar billede coldstorage Nybegynder
29. december 2002 - 23:43 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Online portfolio script

Jeg leder efter et nemt online portfolio script hvor jeg skal kunne uploade små billeder af alle de ting jeg har lavet...

er der nogen der kan lave/finde det til mig?
Avatar billede coldstorage Nybegynder
30. december 2002 - 00:01 #1
det skal være i asp eller php...
Avatar billede schaefner Juniormester
29. januar 2003 - 19:09 #2
Et simpelt eksempel: http://schaefner.dk/upload.zip
- Du kan uploade og slette filer
Avatar billede schaefner Juniormester
29. januar 2003 - 19:11 #3
..i php
Avatar billede plexx Nybegynder
28. maj 2003 - 15:00 #4
Du kan også bare bruge det script jeg lige har lavet til dig...
:-)
Avatar billede schaefner Juniormester
28. maj 2003 - 17:14 #5
plexx >> hvor?
Avatar billede coldstorage Nybegynder
28. maj 2003 - 17:18 #6
hehe jep plexx... =)
Avatar billede schaefner Juniormester
28. maj 2003 - 17:39 #7
plexx >> Eksempler skal være offentlig tilgængelig for alle på eksperten. Grunden til at mit eksempel ikke er online, er fordi der er gået flere måneder siden spørgsmålet blev stillet.
Avatar billede schaefner Juniormester
28. maj 2003 - 17:40 #8
Så jeg kunne godt tænke mig at se det du har lavet.
Avatar billede eagleeye Praktikant
28. maj 2003 - 20:20 #9
plexx og coldstorage>> Det er ikke tilladt at tildele point for en løsning der ikke er tilgængelig for alle Ekspertens brugere. Samt det er heller ikke tilladt at tildele point for en opgave løst uden om Eksperten (feks. opgaver løst via mail, icq eller telefon).

Det står i reglerne http://www.eksperten.dk/regler.phtml så plexx du må aflevere de 60 point tilbage eller må i komme med scriptet så alle kan se det.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede eagleeye Praktikant
31. maj 2003 - 01:58 #10
plexx reager her, du har være inde på eksperten efter denne henvendelse.
Avatar billede coldstorage Nybegynder
31. maj 2003 - 18:06 #11
plexx er i kbh... han er ikke hjemme..
Avatar billede plexx Nybegynder
01. juni 2003 - 15:58 #12
1) Den regel med at man ikke må tildele point for en opgave løst uden om Eksperten kendte jeg altså ikke til beklager....

2) Og så kunne jeg godt tænke mig at vide hvornår der har været en person logget ind under mit brugernavn efter d. 28/05-2003 for jeg har været i Kbh. fra d. 29/05-2003 kl. 10:00 til i dag....Kan du give mig et login tidspunkt eagleeye?

3) Hmm hvordan giver man point tilbage?
Avatar billede eagleeye Praktikant
01. juni 2003 - 16:17 #13
2) Nej sorry det var en fejl, jeg har set forkert på datoen ;)

3) Opret et spørgsmål med 60 og skrive "point til coldstorage" og lav et link til dette spørgsmål.
Avatar billede eagleeye Praktikant
05. juni 2003 - 09:28 #14
plexx, får du ikke lige oprettet det spørgsmål med point tilbage?
eagleeye / CoAdmin