Avatar billede cuddles Nybegynder
29. december 2002 - 17:56 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Spray logo til min CS Clan

Heysa,

Jeg er med i [X-KaoZ] clanen, og nu skal vi bruge et spray til clanen.
Kort baggrund: De to grundlæggere var med i KaoZ clanen, men ville ikke være med i den, så de grundlagde X-KaoZ.
Jeg går ud fra, at de folk, der vil svare ved, hvordan de skal lave et spray, så de specs vil jeg ikke komme ind på her.
Hvis det kunne bruges som logo andre steder (hjemmeside f.eks.) så vil det være fedt.
Jeg forbeholder mig ret til at bruge de indsendte sprays/logoer, men hvis de bliver brugt, så vil den der har lavet det også blive honoreret med point.
Avatar billede balling Nybegynder
29. december 2002 - 21:09 #1
Kan godt lave et spray til dig (pldecal.wad), men hvad skal der stå på det? X.KaoZ? [X-Kaoz]? Og hvad med farver og så videre?
Avatar billede cuddles Nybegynder
01. januar 2003 - 19:12 #2
Kanon, X-KaoZ vil være fint, men du må da gerne tillade dig lidt kunstnerisk frihed, hvis du kan lave noget fedt - farver er der ikke nogle specifikke krav om, hvis det bare ser fedt ud :-)
Avatar billede cuddles Nybegynder
01. januar 2003 - 23:35 #3
Evt. noget med KaoZ med et stort X henover?
Men kom med nogle forslag ;-)
Avatar billede balling Nybegynder
02. januar 2003 - 20:56 #4
Eh... Et stort X HENOVER? Det ville da se ret dumt ud... man kunne lave x'et bagved men så ville jeg læse det som Kaoz X! Tror X-KaoZ er fint! Jeg skal nok få det til at se sejt ud! ;)

- Balling
Avatar billede cuddles Nybegynder
03. januar 2003 - 06:30 #5
OK, man kunne evt. lave X'et tyndt i samlingen, så det ikke er så tydeligt...
Avatar billede cuddles Nybegynder
08. januar 2003 - 18:00 #6
balling, er du der?
Avatar billede balling Nybegynder
08. januar 2003 - 18:17 #7
Sorry!

Er her stadig, men tiden er lidt presset... kunne du ikke gi mig din email adresse? Så kan jeg bare sende det færdige spray til dig, og du kan gi mig pointene til den tid hvis det er ok?

Iorden?

- Balling
Avatar billede cuddles Nybegynder
09. januar 2003 - 01:01 #8
OK, det er control2 @ justin.dk
bare fjern mellemrummene rundt om "@" ;-)
Avatar billede balling Nybegynder
11. januar 2003 - 17:55 #9
Sådan ser det ud:
http://www.geocities.com/mosegrisefont/xkaoz.htm
(har ikke lavet pldecal.wad endnu!)
Dur det?

- Balling
Avatar billede cuddles Nybegynder
13. januar 2003 - 06:47 #10
Det ser godt ud :-)
Kan det blive lavet uden balling?
Avatar billede cuddles Nybegynder
13. januar 2003 - 07:50 #11
Jeg har Wally installeret, så jeg kan godt selv lave billedet om til en pldecal.wad - så hvis du bare kan levere billedet :-)
Avatar billede balling Nybegynder
13. januar 2003 - 19:03 #12
Det lyder bare fair n' square!
Reload:
http://www.geocities.com/mosegrisefont/xkaoz.htm
for den "balling" fri version! ;)

- Balling
Avatar billede cuddles Nybegynder
13. januar 2003 - 19:57 #13
hmmm... kan ikke komme i kontakt med geocities :-(
Har du mulighed for at maile mig?
Avatar billede cuddles Nybegynder
13. januar 2003 - 20:16 #14
Så kom jeg igennem, mange tak :-)