Avatar billede xero Nybegynder
29. december 2002 - 16:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

USB/PS2

Hej.
Jeg har problemer med min Microsoft Intellieye 3.0 Mus, som jeg har sat til USB porten. Til tider slukker musen, der er ikke lys i den overhovedet. Og jeg må hive stikket ud, og sætte det i igen. Andre gange låser musen i ca. 4-5 sekunder hvorefter den så kører fint igen. Jeg har prøvet at sætte musen til en anden computer, geninstalleret mit windows, og har prøvet at skille musen af, uden noget positivt resultat. Når jeg satte musen til en anden computer kørte den fint. Jeg har en idé om at det måske er strømforsyningen det er i vejen med? Men ved det ikke.

Jeg har også prøvet at sætte musen til PS2, med en usbconverter. Det er stadig samme resultat, dog slukker musen ikke helt, men pauserne i "hakkene" er større.
Avatar billede kfz Nybegynder
29. december 2002 - 18:17 #1
har du prøvet med helt nye batterier
Avatar billede xero Nybegynder
30. december 2002 - 21:46 #2
Batterier?, det er ikke en trådløs mus..
Avatar billede kfz Nybegynder
31. december 2002 - 01:04 #3
ok
Avatar billede xero Nybegynder
13. september 2003 - 04:58 #4
Lukkes