Avatar billede maleren Nybegynder
29. december 2002 - 15:21 Der er 15 kommentarer

spil vil ikke køre på AMD Duron

Jeg har med stor glæde kunne give mig selv en julegave nemlig Battlefield 1942 - men da jeg skal installere spillet komme pogrammet frem og siger at dette spil kun kan installeres på intel 2 processor og jeg har en AMD Duron 600 MHz og den skulle jo mindst være lige så god som intel´s
Hvad kan jeg gøre for at få spillet til at køre her hos mig ?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
29. december 2002 - 15:23 #1
Jeg vil nu sige at en Duron 600 Mhz er får dårlig til at køre spillet på , det vil hakke alt for meget !
Avatar billede maleren Nybegynder
29. december 2002 - 15:29 #2
Jeg har 382 SD ram i samt et 64 mb ram 3d grafik kort - mon ikke det skulle afhjælpe de problemer du der ser ?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
29. december 2002 - 15:32 #3
de 64mb ram 3d grafik kort , er det onboard ?
Avatar billede maleren Nybegynder
29. december 2002 - 15:35 #4
jeg kan iøvrigt se bag på spillet at man anbefaler 500 MHz og undskyld men intel pentium 3/ AMD Atlon men kort sagt mener jeg selv at jeg skulle køre dette spil uden problemer
Avatar billede maleren Nybegynder
29. december 2002 - 15:37 #5
nej mit grafik kort er ikke onboard - men maskinen er født med et meget dårligt onboard som jeg naturligvis har taget ud af maskinen - da jeg monterede det nye
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
29. december 2002 - 15:38 #6
jeg siger bare efter min viden til Bf1942 :)
Avatar billede maleren Nybegynder
29. december 2002 - 15:42 #7
nååå ja men en ting står dog helt fast, nemlig at din viden til BF1942 helt sikkert er større end min da jeg stadig ikke kan få spillet til at køre
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
29. december 2002 - 15:44 #8
Har selv en Pentium 3 800mhz , 512mb sd-ram , Geforce2 GTS ... Og der køre den næsten flydende ! så du kan godt se med en 600 duron !!!
Avatar billede maleren Nybegynder
29. december 2002 - 15:47 #9
ja det kan jeg godt se - men jeg køre sku´alt andet så det undre mig meget at dette spil ikke vil og så allerede i installationsprocessen. når jeg kan køre MS fly sim. uden problemer
Avatar billede maleren Nybegynder
29. december 2002 - 15:50 #10
og med Geforce 4 skulle den da kunne køre - nååå men det er vel også tid til at skifte pcén ud med noget tids svarrende
Avatar billede initializing Nybegynder
29. december 2002 - 16:07 #11
Athlon 1 GHz, 512 SD-Ram og GeForce 3 TI200 128 MB DDR-Ram og det kører flydende..

Du skal nok ha' lidt mere power i din PC.
Avatar billede maleren Nybegynder
29. december 2002 - 16:09 #12
jeg tro lige at jeg prøver een gang til og håber at det vil lykkes denne gang
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
29. december 2002 - 16:23 #13
:-)
03. januar 2003 - 04:56 #14
jeg har også AMD duron en 750 og en 1200 og det køre fint på begge maskiner..

jeg købte en 1200mhz cpu for 300kr..det skulle du også tage og gør,men undsøg lige hvad dit bundkort kan gå op til..

så vil din computer også komme til at gå bedre.
Avatar billede maleren Nybegynder
03. januar 2003 - 16:08 #15
ok, det vil jeg da lige prøve - men jeg havde nu lige håb om at jeg ville kunne få det til at køre på maskinen som den er!! har nu været i forbindelse med EM gamers og det ser ud til at de vil prøve