Avatar billede snaffel Nybegynder
29. december 2002 - 13:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kan ikke afspille mp3 på mediaplayer !!???

Jeg har haft installeret en trail version af Superdvd og nu kan jeg ikke afspille mine mp3filer på win media player.
Jeg har win xp.
Hvordan får jeg mine filer til at spille i media player igen ???
Avatar billede tlunde Nybegynder
29. december 2002 - 13:43 #1
kan du ikke bare højreklikke på din mp3 fil, vælg åben med, og så find media player...
Avatar billede snaffel Nybegynder
29. december 2002 - 14:06 #2
jammen skulle den ikke automatisk, hvis man beder den om det, gå til mediaplayer med alle ?
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2002 - 14:09 #3
Hold Shift nede, højreklik, vælg "Åbn med..." og sæt hak i "benyt altid dette program til at bla bla bla"
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2002 - 14:10 #4
Marker filen, hold Shift nede, højreklik, vælg "Åbn med" > "Vælg program..." vælg programmet og sæt hak i "brug altid dette program til at bla bla bla"
Avatar billede tlunde Nybegynder
29. december 2002 - 14:11 #5
Nej, XP fucker en gang i mellem det op, så du skal lige derind i "åbn med..." og så gøre, og så husk at sætte hat i det el_barto siger, så burde det køre igen.