Avatar billede mr.j Nybegynder
29. december 2002 - 13:26 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

kombinationsboks og underformular

Så er jeg her igen:-)
Har en række emner i en kombinations boks som er forbundet med en tabel!På samme side er der en underformular som skal nogle elementer ud fra valget i kombinations boksen!

I dette tilfælde er det navne man kan vælge i kombinations boksen! Skal så have vidst relateret data i underfomularen!

Hvordan??

På forhånd tak!

MVH mr.j
Avatar billede mr.j Nybegynder
29. december 2002 - 14:57 #1
Det skal lige siges at emnerne i kombiboksen er nogle der er blver valgt af brugeren et andet sted og derfor ikke er "faste" emner.
Avatar billede terry Ekspert
29. december 2002 - 17:19 #2
mr.j> I think we need some more information here, I dont understand exactly what it is your trying to do.
Avatar billede hekla Nybegynder
30. december 2002 - 13:04 #3
Jeg er ikke sikker på, at man kan gøre det, sådan som du skitserer.
Det kan laves ved at flytte kombinationsboksen til en selvstændig formular("Formular0") og åbne din formular fra Formular0 med Navn=Navn som kriterie.
Avatar billede mr.j Nybegynder
30. december 2002 - 22:53 #4
Fandt en anden løsninng som var meget anderledes ind det overstående!
Mvh mr.j