Avatar billede layer Nybegynder
29. december 2002 - 12:26 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Antiivirus kan ikke installeres!!!

Jeg har før haft McAfee antivirus som var med på min pc efter recovery... Det er pisse ireternde med det compaq, nå det er altid noget jeg har min egen - Men dette Antivirus har jeg så slettet med dens uinstall osv, men så ligger der nogle døde genveje. Jeg installerer PCchillin, men den siger at McAfee allerede er der og kan derfor ikke fortsætte, jeg sletter så alt der næsten starter med "m", problemet er bare ikke løst, den kan stadig se McAfee.

Så er spørgsmålet: Hvor ligger de skide filer, jeg har søgt - men fandt ikke noget, jeg tror de gemmer sig et sted i systemer, men hvad hedder de filer som siger at McAfee stadig er der?????? Og hvordan klarer jeg problemet???
Avatar billede snaffel Nybegynder
29. december 2002 - 12:27 #1
prøv registrerings databasen
Avatar billede layer Nybegynder
29. december 2002 - 12:31 #2
Ja, men hvad hedder filen???

Hvad er det nu den mappe hedder?
Avatar billede peet-49 Novice
29. december 2002 - 12:36 #3
Brug "søg" efter filer McAfee og slet dem.
Avatar billede layer Nybegynder
29. december 2002 - 14:43 #4
JATAK, det har jeg ligesom gjort.... Læs lige indlæget helt!!!
Avatar billede peet-49 Novice
29. december 2002 - 15:02 #5
Resten skal du så fjerne i registreringsdatabasen, hvis du har søgt under alle filer og mapper i systemet.
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. december 2002 - 15:36 #6
Du har sikkert virus allerede. Der findes virus derer så smarte at de forhindre at du kan installere virusscanner. prøv at scanne online f.eks. her

http://housecall.trendmicro.com/
Avatar billede perhaps Nybegynder
29. december 2002 - 22:00 #7
Du SKAL have fjernet resterne af MCAfee før du kan installere PC-Cillin som efter min mening er den bedste virusscanner på markedet. Du kan evt. bruge regcleaner til at fjerne resterne. Den finder du her
http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/regcleaner.shtml
eller giver det simpelt hen konflikter. Jeg har haft samme problem.
Avatar billede layer Nybegynder
14. januar 2003 - 20:24 #8
perhaps, lav savr!
Avatar billede perhaps Nybegynder
15. januar 2003 - 07:38 #9
Håber du fik løst dit problem. Min arbejdskollega har lignende problemer med Compaqs recovery. Når han starter forfra får han 3 år gammelt lor.. på maskinen.
Avatar billede layer Nybegynder
15. januar 2003 - 14:08 #10
nemlig!
Avatar billede peet-49 Novice
24. januar 2003 - 22:00 #11
Måske mit svar var det samme??
Avatar billede layer Nybegynder
24. januar 2003 - 23:00 #12
ja, men han linkede til et program der løste mit probelem... Jeg kan nok ligge 2+2 sammen og sige at der er noget tilabge da den selv skrev det i fejlmeddelelsen!
Avatar billede peet-49 Novice
24. januar 2003 - 23:03 #13
Jeg skrev også længere oppe, at resten skulle fjernes i registreringsdatabasen.
Men skidt med det.