Avatar billede spirevip Nybegynder
29. december 2002 - 11:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Der opstod en fejl

under forsøg på at køre shell32.dll,control_rundll"c:/windows/system32/desk.cpl",skærm"
Dette sker hver gang jeg prøver at gå ind i kontrolpanel og derefter ind i skærm-indstillinger-avanceret og prøver at gå ind under fanebladet geforce 4ti 4200 with agp 8x.

Nogen som kan hjælpe?.
Avatar billede peilman Nybegynder
29. december 2002 - 11:35 #1
Denne er  godt nok til Win98/ME, men måske det kan bruges:
http://support.microsoft.com/?kbid=217752
Avatar billede peet-49 Novice
29. december 2002 - 12:00 #2
Har du prøvet, at gå udenom. Højreklik på skrivebordet-egenskaber, så er du i skærmsystemet.
Avatar billede spirevip Nybegynder
29. december 2002 - 12:05 #3
Det ser temmelig besværligt ud, kan det være muligt at det er en fil jeg har kommet til at slette ?,hvis ja hvor finder jeg denne manglende fil ?.Hvad er der ellers af muligheder, hvad med systemgendannelse kan det bruges.

Det er sku irriterende ikke at kunne komme ind og ændre på sit grafikkorts indstillinger.
Avatar billede peet-49 Novice
29. december 2002 - 12:11 #4
Systemgendannelse skulle virke, find en dato, fra før det skete.
Avatar billede senik4u Nybegynder
01. januar 2003 - 22:51 #5
Geninstaller driverne til dit skærmkort og genstat din maskine så skulle den være der!
Avatar billede spirevip Nybegynder
16. februar 2003 - 10:58 #6
Dit råd virkede Senik4u så du får points