Avatar billede mafiareactor Nybegynder
29. december 2002 - 01:47 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg finde databasen i windows xp

Avatar billede dmcn Praktikant
29. december 2002 - 01:51 #1
"Databasen" - du skal nok være lidt mere specifik?
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
29. december 2002 - 01:56 #2
er det regedit du mener?
Avatar billede mafiareactor Nybegynder
29. december 2002 - 01:56 #3
hvis man installere et spil kommer serial keyen til at står inde i databasen.
Avatar billede mafiareactor Nybegynder
29. december 2002 - 01:58 #4
ja der hvor jeg kan slette serial keyen
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
29. december 2002 - 02:00 #5
prøv at gå ind i kør("windowstast"+r) og skriv regedit .. har ingen ide om det er hvad du snakker om, men det kunne jo være
Avatar billede initializing Nybegynder
29. december 2002 - 02:04 #6
Start > Kør > RegEdit
Avatar billede mafiareactor Nybegynder
29. december 2002 - 02:08 #7
jeg skal slette serial keyen til ned for speed. for jeg har skrev forkert. men jeg kan ikke skrive en ny. så jeg skal ind i databasen og slette den så jeg kan skrive en ny
Avatar billede senik4u Nybegynder
29. december 2002 - 02:49 #8
Den hedder Regristreringsdatabasen min ven og dukommer ind i den ved at skrive som initializling skriver !!  men pas på med hvad du laver derinde der er ingen fortrydelse hvis du laver fejl
Avatar billede ebe Praktikant
29. december 2002 - 11:07 #9
Der findes et lille program som jeg synes er rigtigt nyttigt, når man vil søge i registreringsdatabasen. Det hedder Registry Crawler. Du kan hente det som shareware på  http://www.webattack.com/get/regcrawler.shtml
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
29. december 2002 - 18:16 #10
svar :-)
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
29. december 2002 - 18:16 #11
igen :-) ;-)
Avatar billede arnelars Nybegynder
30. december 2002 - 09:40 #12
i www.google.com skriver du regcleaner og henter det program og lader det gøre det for dig. men pas på alligevel for det er meget effektivt men det er freeware skrevet af en finsk student og du kan ændre det til dansk når det er installeret.
his du trykker start og i kør skriver regedit er du inde i registrerinsdatabasen. det er noget af en ørkenvandring hvis du skal finde en lille nøgle så derfor dette lille program
god fornøjelse
Avatar billede ebe Praktikant
30. december 2002 - 10:23 #13
Pas på når du bruger en registry cleaner. Der findes et hav af de programmer (Norton System Works har det også), og registreringen er som regel så gennempløret af gammel skidt, at man ikke kan fjerne alt enkeltvis. De fleste af programmerne sletter derfor bare nøgler som de mener er overflødige, og chancerne for at registreringen ikke virker mere bagefter er rimelig gode. Sørg for at du har mulighed for at gendanne den, hvis det kikser!
Avatar billede mafiareactor Nybegynder
30. december 2002 - 13:46 #14
senik4u  ville haft fået pointene, hvis han havde svaret. For han kom først. Men nu nå han kunne har ind lagt en kommentar. Vil jeg give pointene til ebe.

Hilsen
Thomas Schmidt
Avatar billede ebe Praktikant
30. december 2002 - 14:52 #15
tak :)
Avatar billede senik4u Nybegynder
31. december 2002 - 01:34 #16
Det gør ikke noget men du kan jo gemme en kopi af din registreringsdatabase inden du for alvor går igang!!