Avatar billede sami Nybegynder
28. december 2002 - 22:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

DROP DOWN MENU (popup url)

Ok Jeg har en drop down menu (også kaldet en popup url menu - som man kan eksempelvis kan se når man trykker på "opret spørgsmål"). En sådan drop down menu vil automatisk lave en scroll når den bliver for lang. Det jeg ønsker,er selv at bestemme, hvor lang menuen må være inde der laves en scroll. Er der nogen som har et script, som kan lade mig gøre dette?
Avatar billede skg Nybegynder
29. december 2002 - 07:28 #1
nej, det kan du ikke da det styres af dit styresystem.

I Internet Explorer bliver et select element renderet som enhver anden active-x kontrol, hvilket betyder en del ting, men blandt andet at man ikke kan ændre på alt hvad man vil.

præcis det du vil kan ikke lade sig gøre !
Avatar billede medions Nybegynder
29. december 2002 - 14:41 #2
Du kan jo lave det som et layer, hvor du så i stedet for bruger en Dropdown Selectbox bruger et layer, lig'som her på eksperten under Kategorioversigt!

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
29. december 2002 - 14:42 #3
Se fx. Peter Elkjærs menu!

http://www.peterelkjaer.dk

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
29. december 2002 - 14:48 #4
sami> Hvorfor afviser du mine svar hele tiden ude begrundelse, det er imod reglerne!!

-Det du efterspørgere er som skg siger umuligt, da du ikke kan styre funktionaliteten af Selectboxe!

//>Rune
Avatar billede sami Nybegynder
29. december 2002 - 14:51 #5
HMMM Det må du sgu undskylde, men ser du det er overhoved ikke det jeg spørger om som du har svaret på - men ok mn skyld. Gider du ikke se på det spørgsmål jeg har oprettet lige ovenover.
Avatar billede medions Nybegynder
29. december 2002 - 14:52 #6
Ok...
Thx 4 Poinz

//>Rune
Avatar billede skg Nybegynder
30. december 2002 - 04:04 #7
heeeeeeeeey... jeg vil også brokke mig - det var da mig der svarede !
Avatar billede medions Nybegynder
30. december 2002 - 12:43 #8
skg> Vil du ha' halvdelen? *G*

//>Rune