Avatar billede Slettet bruger
28. december 2002 - 17:49 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Hvilken gnutella klient er bedst?

Og kører kazaa over gnutella-netværket eller har den sit eget?
Avatar billede knoc-turnal Nybegynder
28. december 2002 - 17:50 #1
drop gnutella helt og gå over til emule eller direct connect..
Avatar billede initializing Nybegynder
28. december 2002 - 17:53 #2
Køb dit software!
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2002 - 17:54 #3
Hvad er fordelene ved det du omtaler?
Avatar billede nstenberg Nybegynder
28. december 2002 - 17:59 #4
At du ikke bliver busted
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2002 - 18:01 #5
hehe. nej, det her er altså et rent teknisk spørgsmål, prøv lige at give mig nogle ordenlige svar...
Avatar billede knoc-turnal Nybegynder
28. december 2002 - 18:06 #6
rent teknisk øhh, stabilt, best download rate, flest filler eller hvad mener du?
Avatar billede torben.s Nybegynder
28. december 2002 - 21:36 #7
kazaa netværket bruger det nyere fasttrack netværk som ikke er afhængig af en central server.

initializing>> hold din kæft!!! :P
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. december 2002 - 22:31 #8
Jeg bruger selv Limewire og er glad for den, om den er bedst ved jeg ikke, men jeg er glad for den (www.limewire.com)
Avatar billede initializing Nybegynder
28. december 2002 - 23:25 #9
Torben.s: Pas nu på.. Det er ikke første gang..
Avatar billede bufferzone Praktikant
29. december 2002 - 00:05 #10
Lige for at pointere, P2P kan sagtens bruges til lovlige ting, det gør jeg kun. Men jeg får selvfølgelig også alt den software jeg behøver der hvor jeg er ansat
Avatar billede torben.s Nybegynder
29. december 2002 - 00:15 #11
>>>Torben.s: Pas nu på.. Det er ikke første gang..<<< ??? truer du mig? :/
Avatar billede tnt_jeppe Nybegynder
04. marts 2004 - 18:43 #12
Hehe brug www.trustyfiles.com det connecter både til kazaa og gnutella på samme tid så skulle det der problem med hvad der bedst vidst være lige meget!! så skal der vold DL også fucK APG hvem tror de, de er!!!