Avatar billede soenderskov Seniormester
28. december 2002 - 16:40 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Recovery Data!!. HJÆLP min HDD data er væk please hjælp mig!!!!!!

HEj

al min backup fra 2 comp's er væk...
de lå på en anden partition og så var der ikke nok plads til windows så jeg ville lave en merge partition altså sammen smelter 2 partioner men så gik comp'en kold midt i det hele og nu er det væk der ligger kun 16GB unallocated plads altså der hvor de tabte data skulle være og partitionen... nogen der har et forslag til at få data'erne  tilbage???????? nogen kender måske et rigtig godt recovery program????

jeg ved godt at der er firmaer der kan gøre det men de vil have ca 5000$ og det har jeg squ ikkke råd til!!!!...
Avatar billede initializing Nybegynder
28. december 2002 - 16:43 #1
Get Data Back For NTFS
Get Data Back for FAT32

Vælg program efter hvilket filsystem du har. De kan begge hentes på www.downlod.com og virker utrolig godt :)
Avatar billede initializing Nybegynder
28. december 2002 - 16:44 #2
Avatar billede boenne Nybegynder
28. december 2002 - 16:46 #3
Hmm - kunne godt gå hen og blive et problem.
Prøv at lave en boot-diskette fra en anden pc (går ud fra du har en til efter som du kan gå på nettet :)) du kan hente forskellige programmer til recovery på www.tucows.dk - håber det funker for dig..
Avatar billede initializing Nybegynder
28. december 2002 - 16:46 #4
http://www.runtime.org/ Under DOWNLOAD kan programmet hentes.
Avatar billede soenderskov Seniormester
28. december 2002 - 16:49 #5
okey... har faktisk prøvet det men den fandt kun 16% og det er ikke nok godt nok fandt den dokumenter osv men de virker ikke altså de er ulæselige fordi de står i computer sprog....... findes der ikke andre og bedre programmer????
Avatar billede soenderskov Seniormester
28. december 2002 - 16:50 #6
okey boenne jeg takker...

nu vil jeg lige prøve at se hvad tucows har at byde på
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. december 2002 - 16:50 #7
Avatar billede soenderskov Seniormester
28. december 2002 - 16:56 #8
hmmm hjælper ikke rigtigt alle er demoer eller SKAL købes for at virke findes der ikke et gratis program til det
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. december 2002 - 17:00 #9
lost and found er gratis

Er også gratis
http://www.webattack.com/features/premiere.php?id=105305&r=h
Avatar billede soenderskov Seniormester
28. december 2002 - 17:22 #10
hmmm virker lost and founds også til ntfs fil systemet
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
28. december 2002 - 17:36 #11
prøv recovery fra http://www.ontrack.com/
Avatar billede soenderskov Seniormester
28. december 2002 - 17:51 #12
for dyrt
Avatar billede soenderskov Seniormester
28. december 2002 - 20:04 #13
andre bud???? jeg SKAL have Dokumenterne tilbage
Avatar billede hossein Nybegynder
29. december 2002 - 17:23 #14
Avatar billede hossein Nybegynder
29. december 2002 - 17:29 #15
Søg for recovery: http://www.webattack.com/
Avatar billede soenderskov Seniormester
01. januar 2003 - 22:43 #16
har ikke råd til alle de dyre programmer og de andre kan godt finde data'erne men kræver køb hvis den skal gemme de tabte data'er :(
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. januar 2003 - 22:45 #17
hvorfor tager du alle point selv?
du har da fået svar...
Avatar billede soenderskov Seniormester
02. januar 2003 - 02:04 #18
jep men jeg har ikke kunnet bruge svarene til noget det jeg skulle bruge var et program der kunne recovery ´min hdd hvilket ingen af programmerne kunne jo et som jeg selv fandt men det kostede 174 dollars hvilket er ret urimeligt så jeg har ikke fået min hdd tilbage endnu
Avatar billede soenderskov Seniormester
02. januar 2003 - 02:10 #19
derfor
Avatar billede jstefansen Nybegynder
18. december 2003 - 15:22 #20
Hi Martonline. Jeg har nogenlunde samme problem som dig. Har du fundet andre løsninger?
Avatar billede soenderskov Seniormester
29. februar 2004 - 14:25 #21
nope måtte acceptere tabet