Avatar billede bootie Nybegynder
28. december 2002 - 14:34 Der er 59 kommentarer og
5 løsninger

b-one.nu og ASP

Er det for real at b-one.nu levere asp, mysql og 100MB plads til 9 kroner i måneden???
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. december 2002 - 14:36 #1
prøv www.b-one.nu  så finder du nok ud af det
Avatar billede bootie Nybegynder
28. december 2002 - 14:37 #2
Ja, jeg kigger jo på det, men er det rigtig?

Det lyder da for vildt billigt?

I  for hold til andre steder mener jeg
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. december 2002 - 14:37 #3
ja selvfølgelig er det rigtigt når det står der :P hmmmm
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. december 2002 - 14:37 #4
jeg tror dette firma er endnu en døds sejler ligesom cliche.dk
det kan ikke lade sig gøre med go fornuft at tilbyde det uden at have en *bip* løs....
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. december 2002 - 14:41 #5
prøv søg på cliche.dk herinde så kommer der 10000 indlæg frem hvor 97 % er klager over dem......

man bør holde sig fra de der ukorrente hosting firmaer, de er kun ude efter små private, så tror de at de kan belaste serverne og det gør ligemeget...

Tag dog at betale 50 pr. md og få noget ordentligt server...
Jeg har selv haft hos cliche.dk o tro mih min mail server var nede hver 2 time i minimum 8 minutter af gangen....

Det er skod - men gav også kun 20,- pr. md.

PS: Man får hva man betaler for.

Private skal da ik nøjes med at deres hosting firma propper deres servere op med kunder, så det bliver ustabilt - så heller betale 20 kroner mere og få noget ordentligt fordi på sigt er det pengene væd - medmindre det bare er en lille pis side...
Avatar billede bootie Nybegynder
28. december 2002 - 14:42 #6
Det skal da prøves...

Hvis det er godt skal alle mine sites sgu da flyttes...
Der kan man da spare spandevis af penge
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. december 2002 - 14:42 #7
væd = værd
mih = mig
Avatar billede dr0zie Nybegynder
28. december 2002 - 14:43 #8
og for det andet er det 9 kr.. + MOMS...
HE HE :D

Men det passer skam men ..
B-one har ahft ldit problemmer. Men jeg kender nogle stykker som køreree hos dem og det virker fint
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. december 2002 - 14:44 #9
du køber jo hellere ikke en brugt vaskemaskine, fordi du kan spare 2000 kroner vel ?

man er da nødt til at vurdere om man vil ha sin website og mail server online i 30 % af tiden eller 90 99 % af tiden..
Avatar billede dr0zie Nybegynder
28. december 2002 - 14:45 #10
ialt med domæne skal du af med I alt til betaling  322,50  første år..
OG DET ER MED MOMS..
SÅ DET ER IKKE GALT
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. december 2002 - 14:46 #11
har selv hos b-one  og deres mailserver har virket altid. Dog var der problemer et par dage på grund af serverskifte.

og jo man køber bestemt en vaskemaskine hvis man kan spare 2000 kr

Har iøvrigt hos hos cliche og er ganske tilfreds :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. december 2002 - 14:47 #12
det ene hos = også
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. december 2002 - 14:47 #13
michael-k <--- okay du vil gerne ud og købe en vaskemaskine til 15000 der er brugt - men vil ik give for en splinter ny for 3500..

hmm hvor gammel er du ?
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. december 2002 - 14:48 #14
15000 - skal lige laves om til 1500 :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. december 2002 - 14:49 #15
coolstar du er for dum at hører på.
For det første sidder du og slynger mundl**t ud på noget du ikke selv har prøvet.
For det andet kan jeg ikke se hvad min alder har med noget at gøre  men tro mig har nok købt flere vaskemaskiner end du kommer til ;)  men det har ikke været i 15.000 krs klassen
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. december 2002 - 14:50 #16
jeg skrev forkert ;) der skulle stå 1500
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. december 2002 - 14:52 #17
du køber jo heller ikke en computer der kan bla bla til 5000 - hvis den der koster 6000 kan mere og du heller ikke have den - så venter man da til at ha de 1000 til den....
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. december 2002 - 14:53 #18
fusk jeg skriver ad lort...

kan mere og du heller ikke have den = kan mere og du heller vil have den
Avatar billede giang Nybegynder
28. december 2002 - 14:56 #19
Jeg har stort set kun hørt gode ting om b-one. Det ser dog ud til at de benytter ChiliSoft ASP. Læs evt. http://www.webhostpriser.dk/index.php?side_id=98&anmeldelse_id=5&side_navn_manuel=ASP
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. december 2002 - 15:03 #20
coolstar det er nogle rigtige gode eksempler du kommer med :P

Næste eksempel bliver vel du køber heller ikke en agurk til 4 kr der er bidt af hvis du kan få en hel til 6 kr

Til bootie vil jeg bare sige  prøve det  den dag der så kommer en og vil hører nogle meningen om b-one  kan du snakke med  istedet for som coolstar sidde og slynge ting ud man tror.
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. december 2002 - 15:04 #21
giang ja og som det betyder - vil det sige at man ik kan afvikle asp ;) eller bruge access

men flyt nu bare jeres sites over til dem - om noget tid vil I give mig ret i at de er for dårlige, men I skal da prøve og egne erfaringer vel de bedste !

lol
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. december 2002 - 15:05 #22
michael-k jeg har eget firma og kommer rundt omkring til kunder og partnere og alle steder høre man at kunder kommer over de de andre firma fra cliche eller b-one.nu

men michael-k kom igen ;)
B-one kan ikke bruges til seriøst arbejde...
Avatar billede bootie Nybegynder
28. december 2002 - 15:06 #23
michael-k>
God pointe...

Jeg køre selv med buydomins lige nu, men synes de er ved at være for dyre til min pengepung. Er ellers overordenlig glad for deres service.

Og derfor søger jeg nu alternativer.
Men jeg kan da prøve dem på et andet domæne og lever de op til mine forventninger og krav kan jeg jo skifte :)
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. december 2002 - 15:09 #24
bootie det ryster mig - du kan bruge dem til php og html - men har man ik lyst til at bruge så mange penge alligevel men vil bruge asp og en udbyder er kanon - så tjek www.wannafind.dk - dem har jeg haft i 1 år og ingen problemer med service eller deres servere...
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. december 2002 - 15:10 #25
bootie så tag b-one.nu ;)

og luk spørgsmålet - jeg har givet min mening, men du tager kun de positive - fair nok at være lidt naiv :)
Avatar billede bootie Nybegynder
28. december 2002 - 15:16 #26
coolstar>
Næ, jeg tager de billige. Der er da ikke noget naivt i at gøre sine egne erfaringer.

Du og dine kontakter kan jo sagtens have haft en dårlig oplevelse med dem og andre en god oplevelse.

Jeg forventer ikke og har ikke brug for den store service længere. Jeg kan selv finde ud af det meste. Så live-support ved buydomains eller telefon suppert andre steder er ikke nødvendig længere. Gider ikke betale for noget jeg alligevel ikke brugere.

Om du så rent faktisk har en lav oppe tid og bøvl med servere må jeg jo selv finde ud af.
Avatar billede bootie Nybegynder
28. december 2002 - 15:17 #27
Om DE så rent faktisk...

Sorry
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. december 2002 - 15:18 #28
bootie - nemlig man skal gøre sine egen erfaringer, men som sagt til prof. benytning er det ikke de såkaldte "one time online" firmaer du skal køre med.

Man skal bruge next level internet A/S eller Webpartner A/S hvis man skal drive professionelt...
men til privat så brug i stedetfor wannafind.dk

er det uden asp du skal bruge så kan du godt bruge b-one.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
28. december 2002 - 15:19 #29
det koster 90 kr i oprettelse for webhortellet. Og 20 kr. for at flytte domænet.. Men det er billigt!
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. december 2002 - 15:20 #30
overvej evt. cliche.dk og kom igen efter 2 uger og være med til at snakke med om hvor dårlige de er ;)
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. december 2002 - 15:21 #31
held og lykke med hvaad du vælger (det får du brug for)
Avatar billede bootie Nybegynder
28. december 2002 - 15:26 #32
Så så cool...

Det lyder som om det er en forbrydelse at være kunde hos b-one eller cliche lol :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. december 2002 - 15:38 #33
så ikke lige gigang´s link :)  skal lige sige jeg bruger ikke asp på min side, men kan da godt se det er et problem hvis det passer.

coolster  lad os få en ordentlig sammenligning på banen.

Vi tager en computer  du snakkede om at han skulle bruge et webhotel til 50 kr om måneden    Det er så 5 gange så meget sådan rundet lidt meget op ;)

En computer man skal give 8.000 kr for brugt  ville så koste 25.000 kr  ny  tja må nok indrømme det er ikke hver dag jeg har 25.000 kr  men hvad du har jo eget firma og jeg skal komme efter dig  så det vel ingen ting for dig    men fair nok dig om det :)

PS  Er ikke enig i at deres support er dårlig  men skal måske lige siges at jeg kun har brugt deres support et par gange  :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. december 2002 - 15:39 #34
rundet lidt meget ned skulle der stå
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. december 2002 - 15:44 #35
fuck det kører kan heller ikke regne  :(  nå er færdig her  håber du fik svar på dit spørgsmål  som enlig var  kan det passe det kun koster 9 kr    ;)
Avatar billede giang Nybegynder
28. december 2002 - 15:45 #36
michael-k >>

Linket til den lidt negative anmeldelse, var jo blot en enkelt brugers oplevelse af b-one. Det er mit indtryk at langt de fleste brugere er godt tilfredse med b-one (se f.eks. http://www.webhostpriser.dk/index.php?side_id=98&anmeldelse_id=2&side_navn_manuel=Fantastisk%20service).
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. december 2002 - 15:45 #37
bootie - he he ja en forbrydelse :) nej det mener er bare at det er ikke nødvendigt at begå en fejltagelse der kan undgås :)

michael-k bare fordi jeg har firma er jeg ikke pris ligeglad.
men skal man bruge asp så er det dumt ;) at bruge b-one...

men det med computer hmm... min point er at hvis man står og kun har 4000 og ser en computer til 4000 og en til 5000 som man hellere vil have så er det da bedst lige at skabbe de sidste 1000 sammen og få det man vil ha - hvorfor ik købe det man gerne vil :)
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. december 2002 - 15:48 #38
giang <--- kan du ikke se det noget lort hvis man skal bruge asp til sine websites - og de så ikke kan afvikle asp og access.

du skal bruge det æld gamle asp, som jeg ikke engang selv kender...
Seriøst lad nu være - b-one er sikkert godt nok til noob´s men ikke til folk der programmere deres websites i asp... som gerne vil bruge det almindelige asp og access..

det asp de understøtter er en asp version der kan køres med en linux operativ system...

Folk med asp hoteller - derfor er det så billigt ;)
Avatar billede giang Nybegynder
28. december 2002 - 17:17 #39
coolstar >> Det har du helt ret i. Det var også derfor jeg henviste til http://www.webhostpriser.dk/index.php?side_id=98&anmeldelse_id=5&side_navn_manuel=ASP

Det andet link jeg postede var blot for at vise, at B-one's stabilitet og service er god nok.

Vi kan dog godt blive enige om at man ikke skal vælge B-one, hvis man vil køre asp.
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. december 2002 - 17:30 #40
godt så er vi enige :) giang

men de fleste vil vel kunne køre med asp :)
Avatar billede giang Nybegynder
28. december 2002 - 17:34 #41
Der er mindst lige så mange der benytter PHP / MySQL i stedet for asp (inklusiv jeg selv), og hvis man gør det er b-one absolut en god host.
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. december 2002 - 17:35 #42
he he giang du ved jo godt at asp rules.....
Avatar billede giang Nybegynder
28. december 2002 - 17:40 #43
Det er jo individuelt hvad man bedst kan lide. Man kan jo lave de samme ting henholdsvis asp og php. Jeg har valgt php fordi det kan køre på unix / linux, som typisk er mere stabilt end windows.
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. december 2002 - 17:41 #44
php er så billigere at anvende :)
Avatar billede giang Nybegynder
28. december 2002 - 17:47 #45
Yep :)
Avatar billede coolstar Nybegynder
28. december 2002 - 17:52 #46
men derfor er asp alligevel bedst :)

He he ingen asp udviklere og php udviklere er enige - så tror heller ikke vi bliver det :)
Avatar billede giang Nybegynder
28. december 2002 - 17:59 #47
:) Det er jo som sagt individuelt hvad man bedst kan lide. Hvis man bruger det man har det bedst med, så er det jo fint.

Vi må hellere stoppe her, inden vi kører denne tråd helt af sporet :)
Avatar billede tiskali Nybegynder
30. december 2002 - 08:56 #48
Nu kender jeg ikke webhostpriser, men hvis deres anmeldelser holder ville jeg da kigge på www.starthotel.dk

http://www.webhostpriser.dk/index.php?side_id=96
Avatar billede entertainer Nybegynder
30. december 2002 - 13:16 #49
Ja, der er da i hvert fald én bruger der er yderst tilfreds med starthotel.dk.
Jeg tror dog man skal passe på med at tillægge en enkelt anmeldelse alt for stor værdi, men hvis der kommer flere lignende anmeldelser, vil man lettere kunne vurdere brugernes syn på starthotel.dk

starthotel.dk tilbyder dog tilsyneladende ikke asp, så de kan ikke "bruges" i denne tråd, hvor der jo efterspørges asp.
Avatar billede Aliriza Nybegynder
30. december 2002 - 22:10 #50
Det ser ud til at b-one kører med *nix servere og tilbyder samtidig ASP (sikkert via ChiliSoft eller Sun ASP) og det kan godt lade sig gøre, men ASP er vist mere stabil på Windows servere, men teknikken til side...

Husk venner, lave priser trækker ned på andre områder, dvs. for at kunne køre en økonomisk fornuftig forretning bliver man nødt skære ned på kvaliteten af det produkt man tilbyder.

På den anden side kender jeg ikke b-one...

Hvis man har et website med mange brugere eller en forretning med mange kunder, så køb hos nogle med mere NORMALE priser. Tænker I for meget på lave priser kan det koste i den anden ende i form af tab af brugere/kunder. Hvis det bare er for sjovt at I har en side, så vælg dem og kør på :-)
Avatar billede michael-k Nybegynder
31. december 2002 - 16:09 #51
manar  så kunne det ikke siges smukkere :)
Avatar billede Aliriza Nybegynder
31. december 2002 - 18:09 #52
Jeg skulle måske alligevel have været blevet en poet :)
Avatar billede coolstar Nybegynder
15. januar 2003 - 11:53 #53
hvad var der galt med mit svar....
Avatar billede coolstar Nybegynder
15. januar 2003 - 11:57 #54
det er ømt, der kon godtages positive svar herinde......
anmeldes til admin...
Avatar billede bootie Nybegynder
15. januar 2003 - 12:06 #55
LOL
Avatar billede bixen Nybegynder
10. april 2003 - 19:17 #56
Jeg et pisse træt af at være blevet røvrendt af B-one.... nogen der har deres tlf. nummer ??? kørte en WHOIS på b-one.dk og den fandt denne: 28872973 men den virker ikke, så vi kan nok også konstatere at de har deres egen telefoncentral :).... nå nogen der har et nummer ??? og hvad kan man gøre ved sådan nogle fuskere ????

manar> selvom man køber noget billigt regner man da med at de ikke har en nedetid på ca. 20 %, det holder jo ingen steder.... har fået en 503'er mindst 10 gange pr. dag de sidste 2 måneder
Avatar billede bixen Nybegynder
10. april 2003 - 19:18 #57
...og er Web10 og Cliche lige så dårlige ???
Avatar billede Aliriza Nybegynder
10. april 2003 - 21:42 #58
Cliche har heller ikke et særligt godt ry.
Avatar billede coolstar Nybegynder
16. april 2003 - 12:41 #59
Cliche er ikke dårligere mere vil jeg lige fastslå, jeg har tidligere skældt dem ud og sagt det ondeste om dem, men her efter 2 mdr. er de blevet MEGET stabile og serverne (ftp,http og mail) er blevet kanon hurtige og stabile.

kan varmt anbefale cliche ud fra servere og stabilitet og pris.
NB: De har sku fået tjek på det og fundet ud af det ikke går at have 2000 kunder på 2 servere :)
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
07. september 2003 - 21:29 #60
ja b-one kører asp men ikke databaser. det fandt jeg ud af efter jeg havde købt mit domæne :-)
Avatar billede coolstar Nybegynder
07. september 2003 - 21:41 #61
vil lige sige at cliche er begyndt at suge igen så hold jer væk derfra ! Medmindre i ønsker jeres web,ftp og mail server nede 5-9 timer om dagen...
Avatar billede oleoldhoj Nybegynder
20. september 2004 - 19:32 #62
jeg ved ikke om det er det rigtige forum at skrige sin fortvivlese ud.

Jeg har B-one (ligesom en virus) Jeg har opsagt mit domaine hos dem, men det betyder ikke at man ikke forsætter med at få opkrævninger - tillad mig at sige det - b-one er famdme ubehagelige.

sagens akter i tidslinie

Opsigelse af domæne : Ole Oldhøj
Skrevet den 21-08-2004 00:28:36

Jeg vil gerne opsige mit domæne og webhotel - det drejer sig om www.theopengame.com
Jeg bemærker nu, at der var 3 måneders opsigelse hvilket jeg ikke var klar over. Da jeg ikke bruger domænet til noget ønsker jeg at opsige det hurtigst muligt.

Mvh og tak for god og stabil hosting for denne gang.

Ole Oldhøj

Opsigelse af domæne : B-ONE DANMARK KH
Skrevet den 21-08-2004 12:35:47

se veligst vores FAQ for svar:
http://www.b-one.net/static/support-faq.jsp?category=general&number=4

Med venlig hilsen / Best Regards

----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------

Opsigelse af domæne : Ole Oldhøj
Skrevet den 21-08-2004 14:48:03

Var der uklarheder i min opsigelse ?

Jeg kan bestille og betale over nettet, så kan jeg vel også opsige over nettet ?

mvh Ole Oldhoj

Opsigelse af domæne : Ole Oldhøj
Skrevet den 21-08-2004 15:20:48

efter at have læst jeres forretningsbetingelser kan jeg konkludere at hvor brevet skal stiles hen ikke ligge i forretningsbetingelserne - jeg formoder at brevet skal stiles til.

b-one.net
Esromgade 15 opg.1, 4 sal
DK-2200 KBH N

har jeg ret ?
eller ligger som der står på krak.dk

http://www.krak.dk/scripts/soegning/krakdk_soegning_resultatside.asp?pub_id=KVWW&data=k&formnavn=normal&Map_left=&Map_right=&Map_top=&Map_bottom=&VIRK=+&navn=b-one&vej=&HUSNR=&POSTNR_FRA=&BY=&tlf=&firma=Find+firma

B-One
Nybøllevej 5
2765 Smørum
tlf: 26178209

(Venligt opdater Krak.dk + evt. registrer jeres telefon nummer)

jeg vil sådanne set ikke være besværlig, jeg vil bare gerne opsig mit abbonoment - så kan vi ikke bare lukke sagen her

på forhånd tak
Ole Oldhoj

og jeg glæder mig til at blive kunde hos jer igen, når min økonomi er oppe og stå igen - jeg føler ikke jeg har råd til at betale den.

Opsigelse af domæne : B-ONE DANMARK KH
Skrevet den 22-08-2004 14:39:53

Hej
se kontakt info her:
http://www.b-one.net/static/info-contact.jsp

Med venlig hilsen / Best Regards

----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------

Opsigelse af domæne : Ole Oldhøj
Skrevet den 22-08-2004 20:32:49

jeg vil sådanne set ikke være besværlig, jeg vil bare gerne opsig mit abbonoment - så kan vi ikke bare lukke sagen her

på forhånd tak
Ole Oldhoj

og jeg glæder mig til at blive kunde hos jer igen, når min økonomi er oppe og stå igen - jeg føler ikke jeg har råd til at betale den.

******************************************************************

Hurraaaaa - jeg er opsagt eller hvad ?
*********************************************************************

Opsigelse af domæne : B-ONE DANMARK AS
Skrevet den 23-08-2004 10:30:09

Hej,

Du modtager bekræftelse på din opsigelse så snart den er blevet behandlet.

Med venlig hilsen / Best Regards

----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------

herefter går der et rum tid hvorefter jeg får en ny rykker

RE: Betalingspåmindelse : Ole Michael Oldhoj
Skrevet den 06-09-2004 11:22:54

jvf. jeres brev

http://www.b-one.net/show_sup.php?lang=da_DK&code=xhCvDparxx

har jeg fået den opfattelse at jeg har opsagt theopengame.com og formoder at
det er et uheld at den er smuttet igemmen jeres regnskab/admin -

på forhånd tak

Ole Oldhøj

>Ole Oldhøj
>
>Vi har registeret et skyldigt beløb på DKK 266,25 vedrørende ordre nr.
>44314 dækkende ydelser tilknyttet domænet theopengame.com.
>
>Faktura(er) kan ses i kontrolpanelet, som kan tilgås via nedenstående
>link:
>https://www.b-one.net/admin/
>
>Betalingen kan foretages online via nedenstående link og skal betales
>inden d. 12-09-04:
>https://www.b-one.net/pay.do?ocode=HgKmkOFgzrceEefw
>
>Såfremt du har betalt det skyldige beløb indenfor de sidste dage, skal
>du blot se bort fra denne e-mail.
>
>For ikke at påføre dig yderligere omkostninger beder vi dig snarest
>indbetale beløbet. Vi gør opmærksom på, at du må regne med yderligere
>omkostninger, hvis beløbet ikke er indbetalt inden d. 12-09-04.
>
>Med hensyn til rykkere henviser vi til vore forretningsbetingelser.
>
>Husk også at kontrollere på vores hjemmeside (www.b-one.net) under
>kontrolpanel, at vi har Deres korrekte adresse.
>
>Med venlig hilsen
>
>SALGSAFDELINGEN
>------------------------------------------
>B-one ApS
>Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
>DK-2200 København N
>
>Fax-nr. +45 7020 5872
>-------------- www.b-one.net -------------

_________________________________________________________________
Opret en gratis Hotmail-konto http://www.hotmail.com med udsigt til 250 MB
lagerkapacitet

RE: Betalingspåmindelse : Ole Michael Oldhoj
Skrevet den 06-09-2004 13:57:18

se jeg har ikke fået min bekræftigelse på at mit aftale er opsagt.

RE: Betalingspåmindelse : B-ONE DANMARK RM
Skrevet den 07-09-2004 11:05:48

hej

vi har ikke modtaget nogen skriftlig opsigelse fra dig, hvorfor du ikke har modtaget nogen bekræftelse.

Med venlig hilsen / Best Regards

----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------

RE: Betalingspåmindelse : Ole Michael Oldhoj
Skrevet den 07-09-2004 11:32:44

nej har i læst jeres egen besked til mig ?

I skriver

******************************************************
Hej,

Du modtager bekræftelse på din opsigelse så snart den er blevet behandlet.

Med venlig hilsen / Best Regards

----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------

*****************************************************

Jeg formoder at det betyder at i sender mig en opsigelse eller tager jeg fejl.

RE: Betalingspåmindelse : B-ONE DANMARK RM
Skrevet den 07-09-2004 11:41:36

Hej Ole,
Bekræftelser på opsigelser udsendes fra en anden afdeling, men de bliver naturligvis kun udsendt når der er modtaget en opsigelse som de kan behandle.

Har du ikke modtaget beklræftelse, betyder det at din opsigelse ikke er modtaget.

Med venlig hilsen / Best Regards

----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------

RE: Betalingspåmindelse : Ole Michael Oldhoj
Skrevet den 07-09-2004 14:54:33

jeg har lidt svært ved af fatte jeres brev.

1. Jeg har opsagt mit domaine
2. I har bekraftet at i har modtaget min opsigelse
3. derefter er der gået ged i det

... hvad betyder det for mig lige nu - er mit domaine opsagt ? eller er det ikke ?

RE: Betalingspåmindelse : B-ONE DANMARK RM
Skrevet den 07-09-2004 15:03:06

Hej,

Vi har ikke bekræftet at den er modtaget - der står at du modtager en bekræftelse når den er behandlet - men før vi kan behandle noget skal vi jo modtage det.

Med venlig hilsen / Best Regards

----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------

RE: Betalingspåmindelse : Ole Michael Oldhoj
Skrevet den 07-09-2004 15:17:04

jamen så er alting jo i den skønneste orden

Med venlig hilsen / Best Regards

Ole Oldhøj

**************************************************
BEMÆRK DERES SVAR
Vi har ikke bekræftet at den er modtaget - der står at du modtager en bekræftelse når den er behandlet - men før vi kan behandle noget skal vi jo modtage det.
jeg anser ikke mig selv for at være fattesvag - men hvad er det de siger ?

oki der gåe en rum tid igen

Rykker-dato: 20-09-04
Reference: theopengame.com

Din manglende betaling af ordre nr. 44314.

Vi havde pr. 13-09-04 ikke modtaget betaling af det udestående beløb på
din ordre.

For ikke at påføre dig yderligere omkostninger beder vi dig indbetale
beløbet snarest. Vi gør opmærksom på, at du må regne med yderligere
omkostninger, hvis beløbet ikke er indbetalt inden d. 28-09-04.

Varebetegnelse: Beløb i DKK

Skyldig saldo på ordre DKK 266,25
Rykkergebyr (faktura nummer 168066) DKK 100,00
------------------------------------------------------------
Ny skyldig saldo i alt DKK 366,25
============================================================

Betaling af udestående skal gøres via Internettet på følgende url:
https://www.b-one.net/(oki det får i ikke da det indeholder passwords)

Klik på ”faktura” under kontrolpanelet hvor samtlige fakturaer på din
ordre kan ses, og hvor betaling af udestående ligeledes kan gøres fra.

Husk også at kontrollere på vores hjemmeside (www.b-one.net) under
kontrolpanel, at vi har Deres korrekte e-mail-adresse.

Hvis du ikke har mulighed for at foretage betalingen online via
betalingskort, da kan betaling også gøres via homebanking:

Giroindbetalingsnummer: +71<000000001680669+82016384<

Med venlig hilsen

SALGSAFDELINGEN
------------------------------------------
B-one ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax-nr. +45 7020 5872
-------------- www.b-one.net -------------

************************************************************

er der nogle der fatter hvordan man melder sig ud ?

deres LOGO ER 80.000 har allerede gjort det -OG DE KAN IKKE MELDE SIG UD AF B-ONE
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
20. september 2004 - 19:46 #63
Hej!
Igen - Jamen hvor svært kan det dog være!!!

Du skal blot sende dem et brev hvor der står "jeg ønsker at opsige mit webhotel med kundenr XXX til domænet XXX med øjeblikkelig virkning" og så med en underskrift. Send den til B-one, adressen står på deres hjemmeside, og 3 mdr. efter er du opsagt :-)

Det er meget nemt, og det skriver de også til dig, det er dig der bliver ved at køre rundt i det der med at få opsagt din konto uden at sende noget....
Avatar billede morgel Nybegynder
27. januar 2005 - 23:44 #64
yeps, -jeg er sgu enig her Ole, - se for hulen at sende en opsigelse (PÅ SKRIFT, -det kræver juraen). Det er din underskrift der er gældende her. Uden den ingen opsigelse, -sådan er det med opsigelser !