Avatar billede heine111 Nybegynder
28. december 2002 - 12:59 Der er 16 kommentarer

ps2 spil

Er det muligt at hente ps2 spil på nettet, og er det muligt at brænde ps2 spil?? Hvis ja.. Hvordan..?? på dvd skive eller bare alm. brandbar skive..
Avatar billede rs2000 Nybegynder
28. december 2002 - 13:00 #1
Det er ulovligt da de er copyright beskyttede.
Så du bør lukke dette sp.mål hurtigst muligt.
Avatar billede sthen Nybegynder
28. december 2002 - 13:41 #2
>> maximusdk
anmeldt
Avatar billede initializing Nybegynder
28. december 2002 - 13:45 #3
CoAdmin bedes lukke og give spørger og svarer en skidebalde ;)
Avatar billede initializing Nybegynder
28. december 2002 - 13:47 #4
Det er næsten for dårligt.

Maximusdk har været på E.dk siden lørdag 1. september 2001 15:24 og har endnu ikke tjent et eneste point!
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=maximusdk&option=24
Avatar billede sthen Nybegynder
28. december 2002 - 13:48 #5
Se desuden:
http://www.eksperten.dk/spm/298565

her gives en "kraftig skideballe" for stort set samme forseelse
Avatar billede bootie Nybegynder
28. december 2002 - 13:49 #6
LOL..

Hvor dum kan man være...
Spørge om man kan brænde PS2 spil og så er der enda een der svare!

Det er da for lol... Hvis man VIL knaldes ja så skal man nok blive det da!
Avatar billede initializing Nybegynder
28. december 2002 - 13:50 #7
"Betragt dette som 1. advarsel"
-Efter min mening ville det være farvel til ham nu.

Han optager kun plads på serveren ;)
Avatar billede sthen Nybegynder
28. december 2002 - 14:04 #8
enig
Avatar billede fcs Novice
28. december 2002 - 14:04 #9
Heine111>> Det du spørger om er et brud på copyrights og det er derfor ikke tilladt her på eksperten. Luk spørgsmålet hurtigst muligt. Sker det ikke indenfor 48 timer deaktiveres din bruger.

Maximus.dk>> Du har tidligere fået advarsel for at forsøge at hjælpe med ulovligheder. Denne gang blev det ikke til en advarsel - tak for denne gang.

Med venlig hilsen

FCS/Coadmin
Avatar billede sthen Nybegynder
28. december 2002 - 20:02 #10
>> fcs - Tak for hjælpen og konsekvensen.
Avatar billede fcs Novice
28. december 2002 - 22:32 #11
Det var så lidt - det er jo det vi er her for ;-)
Avatar billede fcs Novice
01. januar 2003 - 18:52 #12
Da heine111 ikke har reageret på henvendelsen deaktiveres brugeren.

FCS/Coadmin
Avatar billede tkmbh Nybegynder
01. januar 2003 - 18:56 #13
Yes juhuu. Ikke noget blødsendenhed her. Jeg EEEELsker eksperten.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
01. januar 2003 - 19:00 #14
Fcs - Hmmm... det var ikke lnag tid han fik, at reagere på... husk på, at mange er på ferie omkring nytåret...
Avatar billede fcs Novice
01. januar 2003 - 19:04 #15
Det kan du da have ret i, men så må han rette henvendelse til Admin på info@eksperten.dk Man får ikke længere frist ved regelbrud bare fordi man har ferie - man accepterer jo reglerne ved tilmelding til sitet og derfor må man jo gå ud fra at han har læst dem. Jeg accepterer ihvertfald ikke noget før jeg har læst hvad jeg accepterer ;-)

Med venlig hilsen

FCS/Coadmin