Avatar billede joker123 Nybegynder
23. oktober 2000 - 07:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2000, kopi af emails

Hvordan tager man en kopi af Alle email samt adresse kartoteket Fra en Outlook 2000 til en anden på en anden PC. De to PCer er i nætværk. En kort beskrivelse ville være OK.

Joker 123
Avatar billede keysersoze Guru
23. oktober 2000 - 08:01 #1
gå op i importer og eksporter -> eksporter til en fil -> filen med private mapper -> vælg her hvad der skal gemmes - og gem....

på den anden computer: importer og eksporter -> importer fra et andet program eller en anden fil -> filen med private mapper -> vælg hvor det er gemt (på diskette måske) og pak det ud...
Avatar billede powell Nybegynder
23. oktober 2000 - 11:53 #2
Her står også enkelte tips, der muligvis kan bruges: http://www.ust.hk/itsc/email/tips/backupmsg/
Avatar billede lens Nybegynder
23. oktober 2000 - 14:02 #3
Du kan også vælge at kopiere den mappe som de pågældende filer ligger i over i den tilsvarende mappe på den anden pc, hvorved du slipper for alt muligt besvær. - det gør jeg selv hver gang jeg formaterer min puter
Avatar billede mutz Nybegynder
02. november 2000 - 00:26 #4
Kan du flytte filer, der ikke ligger på samme drev, fra Windows 98 og direkte til Windows 2000 ved bare at trække dem over, uden at skulle boote 98 op ?