Avatar billede snook Nybegynder
28. december 2002 - 07:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bot til IRC i PHP

Hej.

Jeg skal bruge en bot til min irc channel, den skal have statistik, kunne svare på simple spørgsmål, kick/banne folk der ikke opføre sig ordenligt, og sidst men ikke mindst skal den kunne oppe folk.
Man må dog højest give 200 point men jeg vil gerne give flere bare fortæl hvad i skal have.
Avatar billede zyxep Nybegynder
28. december 2002 - 11:08 #1
ved ikke om wollabot er god nok men det er 2 danskere der har lavet den og du kan hente den på http://wollabot.sf.net
Avatar billede snook Nybegynder
28. december 2002 - 11:34 #2
jeg har faktisk set den, men jeg kan ikke finde ud af at sætte den op, men hvis du kan hjælpe vil jeg da blive meget glad.
Avatar billede snook Nybegynder
28. december 2002 - 11:35 #3
og du skal selvfølgelig også nok få point for det.
Avatar billede www.dk Nybegynder
28. december 2002 - 12:42 #4
Eggdrop kan alt det du efterlyser..Hvis du bare smider nogle få scripts ind i botten. Første gang kan den dog godt være lidt svær at sætte op. Download http://belnet.dl.sourceforge.net/sourceforge/windrop/windrop1.6.14.exe og læs om hvordan den virker på http://www.egghelp.org
Avatar billede snook Nybegynder
28. december 2002 - 13:05 #5
kan du også hjælpe med at sætte den op, da jeg ikke lige er så skide god til engelsk.
Avatar billede razor Nybegynder
30. december 2002 - 20:29 #6
Det er mig der har lavet Wollabot - Hvad er problemet ? :)
Avatar billede zyxep Nybegynder
15. januar 2003 - 14:03 #7
hehe :o) razor den vil være ond hvis der kom flere scripts :o)
Avatar billede razor Nybegynder
19. januar 2003 - 23:39 #8
zyxep - vent et par måneder og du skal se :)
Avatar billede zyxep Nybegynder
20. januar 2003 - 12:49 #9
det lyder fedt :o)