Avatar billede radar_15 Nybegynder
27. december 2002 - 21:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Counter-strike server

Hej. ER der en som kan hjælpe mig med at konfigurere min Zyxel router - cybercity internet til at køre en cs server på port 27016
Avatar billede oz2kas Nybegynder
27. december 2002 - 21:42 #1
Avatar billede radar_15 Nybegynder
28. december 2002 - 02:39 #2
hmm det virke ikke...
Avatar billede oz2kas Nybegynder
28. december 2002 - 23:27 #3
hvad virker ikke?
kan du ikke komme ind på siden, kan du ikke få fat i routeren, kan du ikke få porten forwardet, kan du ikke få fat i serveren udefra?
Avatar billede radar_15 Nybegynder
29. december 2002 - 00:27 #4
Hej igen jeg har åbnet portene, som du sagde jeg skulle gøre,
Og bagefter startede jeg mit cs server program, men når jeg så skriver min i på netten finder den ikke noget...
Avatar billede oz2kas Nybegynder
29. december 2002 - 03:45 #5
portene? har du nattet en eller flere porte?
hvorfor 27016, kører den slags server ikke på 27015, det gør den hos en af mine klienter.

nok om det, hvis du er sikker på at du har nattet den respektive port, så prøv at starte en server og lade en ven udføre følgende fra hans maskine udefra:

start -> kør -> command -> "telnet din_externe_ip 27016"

du kan finde "din_externe_ip" ved at gå ind på http://myip.dk

kommer den ikke med en meddelelse om at den ikke kunne etablere forbindelse, så har du nok forbindelse igennem.
Avatar billede radar_15 Nybegynder
29. december 2002 - 15:56 #6
Jeg er ikke hjemme lige nu, men jeg vil prøve dit råd når jeg kommer hjem
Avatar billede oz2kas Nybegynder
30. december 2002 - 06:14 #7
ok
Avatar billede radar_15 Nybegynder
30. december 2002 - 17:52 #8
hmmm det virkede heller ikke, Jeg prøver lige at ringe til cyber City det kan være at de kan hjælpe
Avatar billede radar_15 Nybegynder
30. december 2002 - 20:01 #9
Jaaaa...
Sårdan nu virker det 1000 tak for hjælpen, Jeg havde bare lavet om på det der :27015
hvis du ved hvad jeg mener.
Men jeg syndes nu at du har hjulpet mig så meget så du fortjæner de 30 point

-SeS- Alexander
Avatar billede oz2kas Nybegynder
30. december 2002 - 21:12 #10
takker