Avatar billede sniperkiller Nybegynder
27. december 2002 - 16:34 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Word starter mærkerligt op

Når jeg starter mit word prog. op udfylder Word selv to-tre sider med nogle billeder (Fra Microsoft clip hjemmeside). Hvordan undgår jeg at Word indlæser det som default???
27. december 2002 - 16:40 #1
Lyder nærmest som om du har fået indsat billederne i skabelonen normal.dot.
Prøv at åbne denne skabelon, og slet billederne, såfremt det er her de er indsat. Gem herefter skabelonen med dine ændringer.

Filer->Åbn, filtype: Dokumentskabeloner
27. december 2002 - 18:17 #2
Har du kigget på det???

Har du løst problemet - eller skal vi arbejde videre med problemet???
Avatar billede jkrons Professor
28. december 2002 - 10:13 #3
Du kan også finde filen Normal.dot og omdøbe den. Så laver Word automatisk en ny normal.dot næste gang den startes, og det burde løse problemet. Denne løsning duer dog ikke, hvis du har ændret meget på standarderne, da disse ændringer i så fald vil gå tabt.

I så fald må du bruge erikjuuls løsning.
Avatar billede jkrons Professor
07. januar 2003 - 09:44 #4
Har du fået løst dit problem?
Avatar billede sniperkiller Nybegynder
15. januar 2003 - 09:00 #5
Yes, jeres løsning virkede.
TAk for hjælpen.