Avatar billede korup Nybegynder
27. december 2002 - 16:30 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Web hosting i USA?? - haster en smule.. :)

Hej

Jeg skal bruge nogle adresser på web-hoteller i USA, hvor der også er mulighed for SSL ??

Håber der er nogen der har nogle gode erfaringer.

/korup
Avatar billede wave Nybegynder
27. december 2002 - 17:38 #1
her er en som jeg kan sige god for ????

http://phphosting.php4hosting.com/
Avatar billede wave Nybegynder
27. december 2002 - 17:41 #2
nå ja .. det lille men.. de er fra uk---
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
27. december 2002 - 19:13 #3
Jeg har brugt Ventures Online i flere år. De er måske lidt dyrere end andre, men når nu dit webhotel er så langt væk, så synes jeg, at service er værd at betale for. Jeg har igennem 3 år været ude for, at mine servere har været nede 2 gange .. og begge gange var det meget kortvarigt. De har en help disk, der er åben 24/7 og har du nogle problemer, sender du bare en "ticket" og de har fixet det i løbet af max 30 min. Ud over det, har de et forum, hvor alle skriver, og hvor der altid er updates om vedligeholdelse.

Jeg har i hvert fald aldrig haft et bedre webhotel .. ikke i USA og ikke herhjemme. Der er ganske enkelt meget meget få, der kan leve op til deres service.

Check dem ud :o) http://www.venturesonline.com
Avatar billede Aliriza Nybegynder
28. december 2002 - 14:45 #4
Jeg kan varmt anbefale www.tera-byte.com
De er ret gode mht. support, de varer med det samme og deres servere er stabile og de tillade masser af CPU-tid, hvor imod andre hostingselskaber ville lukke din side ned tillader de MEGET mere.
De er godt nok fra Canada, men det gør ikke noget, Internetadgangen er af samme kvalitet. Prøv dem, jeg er lige flyttet tilbage til dem, for min tidligere host tillod mig ikke at benyyte mere end 4% CPU-tid.
Avatar billede Aliriza Nybegynder
28. december 2002 - 14:57 #5
Når det går stærkt forekommer der masser af stavefejl :)

Derudover glemte jeg at sige, at de faktisk er ret billige.
Venturesonline er vist lidt dyrere, men de skulle også være gode...
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
29. december 2002 - 02:24 #6
Jeg får faktisk 100 meg mere for 4 $ mindre om måneden hos Ventures Online lol Men tera har så til gengæld ASP og ingen SQL .. VO har SQL men ingen ASP lol
Avatar billede Aliriza Nybegynder
29. december 2002 - 17:15 #7
Det kan du sikkert også få hos Tera...
Pladsen plejer ikke være det største problem...
Vælg heller efter den funktionalitet du har behov for.
Avatar billede tiskali Nybegynder
30. december 2002 - 08:53 #8
Avatar billede Aliriza Nybegynder
30. december 2002 - 11:19 #9
Venner, jeg har set mange der bare skriver en adresse, det duer ikke bare at skrive et domænenavn, skriv også hvorfor, så vil I være mere hjælpsomme...
Og en anden ting rackshack.net er MEST specialiseret i dedikerede servere...
Avatar billede korup Nybegynder
30. december 2002 - 12:46 #10
Hej
Jeg siger mange tak for hjælpen, det har været til stor hjælp.

/korup