Avatar billede magnusm Nybegynder
26. december 2002 - 17:08 Der er 8 kommentarer

Jeg har forelsket mig i et kabinet.

Hejsa

Jeg leder efter en dansk forhandler som forhander Polo R Figaro kabinetter  http://www.soldam.com/barebone/polo_r_figaro/
På soldam kan kabinetter dog også bestilles, men de har adresse i japan og jeg bryder mig sq ikke om at bestille noget der ligger på anden side af jorden i tilfælde af reklamation osv. Så derfor vil jeg høre om der er nogen af jer der evt. ved hvor de kan købes - hos en dansk eller europæisk forhandler!?!?

Mvh.

Magnus
Avatar billede game_tracker Nybegynder
26. december 2002 - 17:23 #1
køb da en brød rister og pil inmaden ud og sæt dit hardware i
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. december 2002 - 20:18 #2
Ja, det kan da vist kun blive lige så flot...
Avatar billede wracher Nybegynder
27. december 2002 - 07:29 #3
Hey Magnusm,
Her kommer lige et godt alternativ som kan købes i Danmark.
http://www.shuttle.com/new/product/barebone/specs_b.asp?B_id=8
Avatar billede dgj Nybegynder
27. december 2002 - 12:22 #4
Du kunne jo skrive til dem på mailto:us_customer@soldam.co.jp og spørger om de havde nogle distributøre i europa for jeg tror sq ikke at der er nogle distributøre til dem her i lille danmark :D
Held og lykke
-DGJ
Avatar billede d_pro Nybegynder
01. februar 2003 - 13:08 #5
Zitech sælger dem vist...
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2003 - 16:43 #6
d_pro> http://130.228.36.14/cgi-bin/ZITECHComputer.filereader?1074084227+NO/catalogs/1032 - de har dem ihvert fald ikke på deres hjemmeside.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2003 - 16:45 #7
Avatar billede el_fuego Nybegynder
07. december 2003 - 23:36 #8
Hej Magnus...
Polo R Figaro barbone tower kan ikke købes i danmark. Din eneste mulighed for at anskaffe dig et sådan kabinet er simpelthen at bestille det via nettet eller vente på at det kommer til danmark. En anden mulighed er måske at høre din lokale Hardware forhandler om det var noget der var muligt at få bestilt hjem...

Håber du kan bruge svare på dit spørgsmål.