Avatar billede k_k_p Nybegynder
22. oktober 2000 - 17:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flash i IE og Netscape

Jeg har fået ADSL fra CyberCity, men crasher for HÅRDT under såvel WIN2000/98 med både NetScape og MS IE..

Alle opdateringer af både styresystem samt browsere ER lavet, men min maskine fryser næsten hver gang jeg møder en flash animation.

Gode råd??
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. oktober 2000 - 19:21 #1
Test med noget andet ram .. hvor har du flash\'en fra? downloadet direkte fra deres side, eller fra en eller anden CD?
Avatar billede k_k_p Nybegynder
22. oktober 2000 - 19:27 #2
Hey Goulduck..

Flashen er hentet fra www.macromedia.com

Hvorfor tror du at RAM\'en er et problem? Min maskine kører stabilt med al andet software.

Avatar billede goulduck Nybegynder
22. oktober 2000 - 19:32 #3
Hmmm ... nææ så er det nok ikke ram...

Fælles nævneren kan så være noget software, som konflikter ?
Avatar billede k_k_p Nybegynder
22. oktober 2000 - 19:46 #4
...Hmm, tja, Den er nemlig RIGTIG træls..

Jeg har, efter at ha\' postet spørgsmålet her kigget lidt på Macromedia\'s web og der er tilsyneladende RIGTIG mange problemer med Flash 5.0. Jeg overvejer at \"nedgradere\" min FlashPlayer, men ved ikke rigtig om det kan lade sig gøre uden en reinstallation af ex. NetScape\'s browser..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. oktober 2000 - 21:50 #5
Der er monster mange fejl i flash 5.....

kig evt. her for at lure nogle af dem...

http://www.macromedia.com/support/flash/ts/documents/player5_issues.htm

Major bug må siges at være at flash i tables kan forårsage crash i Explorer 5.5.

Selv har jeg en side der chrasher hver gang en NT maskine forsøger at glo på den, men eller virker fint på alle andre platforme. Men det værste er at der tilsyneladende hverken er der svar eller Patches på vej....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. oktober 2000 - 21:52 #6
Flash 5 har vi efterhånden diskuteret meget og her er et par af diskussionerne....

http://www.eksperten.dk/spm/29761

http://www.eksperten.dk/spm/29561

Nikolaj

Avatar billede k_k_p Nybegynder
22. oktober 2000 - 22:31 #7
Tja, vi må jo nok konstatere at Flash 5 indtil videre bare er KAMPSKOD!!

Tak for hjælpen!!

K.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. oktober 2000 - 23:21 #8
Faktisk er Flash 5 faktisk rigtig sej at bruge, når man først har vænnet sig til det nye brugerinterface.

Det er jo f.eks dejlig nemt at action-scripte i Flash 5..., men det kommer man jo ikke langt med, når skidtet er fyldt med fejl...