Avatar billede perfi Nybegynder
26. december 2002 - 15:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

flere DK- domæner. En IP adresse. Hvordan linket man i IIS...

Jeg har en del DK-domæner som jeg skal have peget ned på min egen webserver. Hvordan kan jeg styre hvorfra forspørgslen kommer.
f.eks. hvis forspørgslen kommer fra www.etellerandet.dk, så skal der linkes over til det virtuelt bibliotek hvor  webfilerne på selvsamme domæne ligger??. Jeg har kun en fast IP...

Jeg kan selvfølgelig programmere et script der håndtere dette, men findes der opsætningsmuligheder i IIS hvor man sætter dette??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. december 2002 - 15:01 #1
Avatar billede rkhdk Nybegynder
26. december 2002 - 15:02 #2
Avatar billede sworld Nybegynder
26. december 2002 - 23:59 #3
Bruger du Win2k Server eller bare alm. klient`?
Avatar billede perfi Nybegynder
27. december 2002 - 10:47 #4
Det er en Win2Kserver. Men Hanno's referencer gjorde tricket.
Avatar billede perfi Nybegynder
27. december 2002 - 10:49 #5
Hanno --> hvis du vil have pointene, så må du Svare på et eller andet omkring dette, så jeg kan tildele dig pointene.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. december 2002 - 13:16 #6
perfi => jeg hedder nu rkhdk ;o)
Avatar billede sworld Nybegynder
27. december 2002 - 18:47 #7
Ja det er meget fint, men du skal også have DNS til at pege på din evt. Faste IP...

Men du har jo fået hjælp nok, så jeg skal nok holde mund :)

P.S ovennævnte links virker kun lokalt, for du skal da bruge hostheader i IIS :)
Avatar billede perfi Nybegynder
27. december 2002 - 20:41 #8
>>>>SWORLD
Tak for oplysningen, men jeg var klar over at jeg skulle opdatere/addere mine MX-A-CNAME records. Men tak anyway...
>>>>rkhdk
Undskyld...Det gik lidt hurtigt med at skrive tilbage. Beklager..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
27. december 2002 - 20:45 #9
Takker For Pointz! ;o)