Avatar billede master_dollas Nybegynder
26. december 2002 - 14:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HVad har jeg glemt...?

Jeg har en access database som jeg gerne vil hente data fra. Det virker fint, så det er ikke min config linie til databasen der sucker, men når jeg vil putte noget der ind skriver den:

Fejltype:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access-driver] Handlingen skal bruge en opdaterbar forespørgsel.
/new.asp, line 23

Jeg arbejder under XP, og der ER skrive rettigheder under internet information administration... Hvad fanden er der galt?
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2002 - 14:09 #1
hvad med din SQL, hvodan ser den ud ?
Avatar billede 2-maz Nybegynder
26. december 2002 - 14:13 #2
Først åben Mappeindstillinger -> Vis -> Managing pairs of Web Pages and folders -> skal være sat til "Show and manage the pair as a single file"

så højre klikker du på den folder hvor webstedet er og trykker egenskaber -> så sikkerhed
Avatar billede 2-maz Nybegynder
26. december 2002 - 14:13 #3
-> og giver IUSR_DINCOMPUTER alle rettigheder til folderen
Avatar billede eagleeye Praktikant
26. december 2002 - 14:13 #4
Du har ikke skrive rettigheder afligevel :)  Prøv at se her:

http://www.webwizguide.info/asp/faq/server_permissions.asp

Og læs først helt ned i bunden..
Avatar billede master_dollas Nybegynder
26. december 2002 - 14:25 #5
TAk ,det var lige det...