Avatar billede armena Nybegynder
24. december 2002 - 20:48 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

sponsor søges

Vi vil starte et software side, hvor brugere kan hente gratis software, lavet af os. Men vi mangler en sponsor som man sponsorere os et .com domæne. Nemlig www.Nomech.com , vi hedder Nomech.

I Øjeblikket er vi 4 om at starte siden:
1. Mig, som er en programmør.
2. Ken, som også er en programmør.
3. Thomas.T, som er en php programmør.
4. Thomas.K, som er en designer.

Vi laver forskellige slags software både store og små. Og vi vil være meget glade, hvis nogen kunne hjælpe os.
Er du interreseret i at hjælpe os med at starte software siden, kan du kontakte mig på følgende måder:
1. Msn: gn_gn_gn@hotmail.com
2. Mail: Armen@alawork.dk
3. Her inde, i dette spm.

P.s Sponsoren får link + banner på siden.
Avatar billede layer Nybegynder
24. december 2002 - 22:01 #1
hmmm, pris?
Avatar billede armena Nybegynder
24. december 2002 - 22:07 #2
pris for hvad??
Avatar billede layer Nybegynder
24. december 2002 - 22:11 #3
hvad koster det?
Avatar billede armena Nybegynder
24. december 2002 - 22:12 #4
domænet??
Avatar billede layer Nybegynder
24. december 2002 - 22:16 #5
k
Avatar billede armena Nybegynder
24. december 2002 - 22:18 #6
layer> Sponsoren skal betale et .com domæne for os, derfor ved jeg ikke hvor sponsoren køber domænet. Så prisen for domænet afgøre sponsoren selv. Layer er du interesseret?
Avatar billede melao Nybegynder
24. december 2002 - 22:19 #7
http://azero.dk/?domaincheck=Nomech.com

Har i lavet noget allerede nu?

/Casper
Avatar billede armena Nybegynder
24. december 2002 - 22:22 #8
melao> vi har ikke lavet designet og sådan endnu, men vi er igang.
Avatar billede layer Nybegynder
24. december 2002 - 22:26 #9
ikke i et com, bare spørg en anden...
Avatar billede melao Nybegynder
24. december 2002 - 22:27 #10
armena tænkte mere på programmer :).
Avatar billede armena Nybegynder
24. december 2002 - 22:28 #11
melao> nåå ok. Ja vi har gang i nogle. Vi er ikke lige frem færdig med nogen, men snart.

layer> er du interesseret i et .dk? eller .net? eller?
Avatar billede melao Nybegynder
24. december 2002 - 22:33 #12
armena i kunne starte med at bruge nogle gratis hosts (ivertfald til upload - ev. lave noget i i pinger dem hurtigt inden brugeren kommer ind på siden, for at hvem der er oppe.)
For i lavet noget godt, tror jeg ikke det er svært at finde nogle som vil give jer et lille domæne, mod lidt reklamme.

/Casper
Avatar billede armena Nybegynder
24. december 2002 - 22:35 #13
Er i interesseret i at se nogle programmer vi er igang med at lave, som dog ikke er færdige endnu, må i da gerne det.
Avatar billede melao Nybegynder
24. december 2002 - 22:36 #14
gerne casper@ildstorm.dk
Avatar billede armena Nybegynder
24. december 2002 - 22:52 #15
melao> Mailen burde være sendt nu :)
Avatar billede dna Nybegynder
24. december 2002 - 22:59 #16
Helt ærligt.. et domæne, som I endda er 4 om at betale... er vist mere arbejde i at søge en sponsor, end bare at betale det selv ?

dna
Avatar billede armena Nybegynder
24. december 2002 - 23:05 #17
dna> Det er mig og Ken som står for domæne og sådan. Vi er kun 2. Vi har ingen penge iøjeblikket, derfor vil vi gerne skaffe en sponsor.
Avatar billede armena Nybegynder
24. december 2002 - 23:22 #18
Har i andre lyst til at se Nomech Word så kan i hente den her, men inden da, vil jeg lige sige at den ikke er færdig endnu.
http://www.alawork.dk/Nomech%20Word.exe
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2002 - 14:43 #19
Hvis jeg kan få noget reklame udaf det, vil jeg gerne købe og host jeres domain i et år :) Send en mail til info@mediaglobe.dk med lidt mere info :)
Avatar billede funk Nybegynder
29. december 2002 - 05:17 #20
Såfremt du kan hjælpe til som Webmaster på Four Records, vil gerne betale det for jeres domæne samt evt. give jer noget IT hardware at hoste på.

LÆS MERE OM PLADE SELSKABET FOUR RECORDS HER:

http://www.fourrecords.com

Send en mail på four@bluecom.dk

Mvh.

Jens
Avatar billede armena Nybegynder
10. maj 2003 - 12:36 #21
lukker