Avatar billede caytronic Nybegynder
24. december 2002 - 12:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MySql gåde...............

Hej en lille gåde... eller temlig iriterende spørgsmål...
Jeg sider og roder med instalation af rh8 og vil aktivere mysql og først gik det fint alt ok...
kunde loge ind og generer baser og så vider...
men så ville jeg om konfigurer mit næt kort til en PPPO klient...
og så gik det galt nu har jeg ikke ad gang til local host mere...
hvad er det????????????
mvh kim
Avatar billede guggemand Nybegynder
24. december 2002 - 15:52 #1
et linux spørgsmål
Avatar billede caytronic Nybegynder
24. december 2002 - 16:11 #2
ja det er et linyx spørgsmål...
jeg har en r.h. 8
Avatar billede a1a1 Novice
25. december 2002 - 16:21 #3
hvis du har skiftet ip skal du vel også ændre ip i din my.ini fil (eller hvad den hedder på linux (bind-address=192.168.1.7 eller hvad din nu er))