Avatar billede ditloev Nybegynder
24. december 2002 - 01:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

WOL

Kan man bruge et netkort som har en wol tilslutning på et bundkort som ikke understøtter wol ??
Avatar billede hub Nybegynder
24. december 2002 - 01:03 #1
Nej, det skal understøttes i BIOS
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
24. december 2002 - 01:03 #2
øh Ethernet dur til Ethernet og TokenRing til TokenRing.

Hvis det er det du mener
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
24. december 2002 - 01:04 #3
nååååååååååååå LOL sorry troede du mente World Online
Avatar billede ditloev Nybegynder
24. december 2002 - 01:06 #4
Hvad mener  i ??? Kan det bruges eller ej ???
Avatar billede hub Nybegynder
24. december 2002 - 01:08 #5
Hvis ikke der er en tilslutning på boardet til WOL, er det heller ikke understøttet i BIOS. WOL er en del af powermanagement funktionen, alarm, stand by, wake on modem etc. Derfor kan det ikke bruges.
Avatar billede tumben Novice
24. december 2002 - 01:11 #6
hvis bunkortet ikke understøtter det..hvordan skal det så virke..der skal jo gå et kabel fra netkortet til bundkortet
du kan bruge netkortet...men WOL vil ikke virke...sådan må det være
Avatar billede hub Nybegynder
24. december 2002 - 01:13 #7
Okay, nu er den røget ind på lystavlen (det er jo lidt halvsent:-)). Kortet kan selvfølgelig bruges som alm. netkort, som tumben skriver, men uden WOL funktionen...
Avatar billede ditloev Nybegynder
24. december 2002 - 01:17 #8
Tak for det, og tal ordentligt til hindanden det er jo jul :-)
Avatar billede tumben Novice
24. december 2002 - 01:22 #9
gør vi ikke det ??  ...:-)
Avatar billede hub Nybegynder
24. december 2002 - 01:24 #10
>ditloev, tumben er et nick, ikke et skældsord.. så vi taler skam-som sædvanligt-pænt til hinanden...