Avatar billede Slettet bruger
23. december 2002 - 23:13 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

termius

nogen der ved hvor man kan købe spillet: termius
det er et par år gammelt hvis man skal i buttikken for at købe det skal butikken ligge nær: bejerringbro
men nettet er også en mulighed
pris: ikke over 100kr
Avatar billede rullemarie Praktikant
23. december 2002 - 23:15 #1
Jeg ved ikke om det findes mere, men du kan se på www.spilpriser.dk. Det kan være at du er heldig.

/Rullemarie
Avatar billede rullemarie Praktikant
23. december 2002 - 23:16 #2
Jeg har lige checket, det findes ikke på den ovenstående side.

/Rullemarie
Avatar billede rullemarie Praktikant
23. december 2002 - 23:17 #3
Prøv at se i gul og gratis www.guloggratis.dk eller den blå avis www.dba.dk
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2002 - 23:17 #4
ellers tak for hjælpen men mangler nogen der ved hvor man kan skaffe det
Avatar billede rullemarie Praktikant
23. december 2002 - 23:18 #5
Der er også www.qxl.dk

/Rullemarie
Avatar billede rullemarie Praktikant
23. december 2002 - 23:21 #6
Hvilken type spil er det??

For jeg kan ikke finde det på google.

/Rullemarie
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2002 - 23:23 #7
en slags handelsspil
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2002 - 23:26 #8
der var ikke noget på de links du fandt men hvis du finder spillet vil jeg godt give dig 10 point ekstra altså 100 ialt
Avatar billede baggins Nybegynder
24. december 2002 - 00:19 #9
Først vil jeg lige sige tak til Gruf, jeg kendte ikke denne side, men det gør jeg nu takket være ham

Spillet jeg søger hedder som sagt Terminus, det er udgivet i år 2000, og er i stil med Elite, dvs genren er Action, Space / Flight, Simulation

Jeg så spillet i en discount forretning for et stykke tid siden, men den gang kendte jeg ikke noget til det, så jeg bed ikke på indpakningens "salgs gejl" om at spillet var en forbedring af Elite / Frontier (Elite II.) Så vidt jeg husker vare foretningen en Alta, men den lokale har det ikke længere.

Spillet har en hjemme side http://www.vvisions.com/terminus/ men deres link til at købe spillet dur ikke længre.

Baggins
Avatar billede baggins Nybegynder
24. december 2002 - 00:29 #10
Ups, jeg glemte lige at sige:

Som Gruf antydede i sit inlæg bro jeg I Bjerringbro, men jeg er da villig til at køre til Aarhus, Randers, Hobro, Viborg eller Silkeborg hvis spillet kan købes en af de steder.

Baggins
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2003 - 15:28 #11
oki lukker dette spørgsmål
Avatar billede danielks Nybegynder
13. januar 2003 - 16:54 #12
rullemarie gør meget for at hjælpe dig, tænk over det når du giver point... Hvis du nu er venlig kan du jo oprette et spg til vedkommende med ref til dette spg, og give hende det antal point du finder iorden... Kun et forslag...
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2003 - 08:42 #13
vil jeg så gøre du har ret og burde havede givet hende nogen point ska ske
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2003 - 08:45 #14
rullemarie-->> kig på http://www.eksperten.dk/spm/304829 og giv et svar på det spørgsmål så får du nogen point og undskyld for at jeg ikke gjorde det før