Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
23. december 2002 - 21:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

msn messenger ringe ..

Hej jeg kan ikke etablere forbindelse... til den anden computer når jeg vil foretage et opkald fra msn messenger.. Den jeg vil foretage et opkald til kan heller ik etablere til mig når han prøver, men han kan godt til andre.. hvad skyldes det ??
Avatar billede zuperjmo Nybegynder
23. december 2002 - 21:43 #1
Det kan evt. skylde at opkalds serveren på MSN er nede, eller også kan det være at i begge har firewallen slået til ;) det er en af de to ting...
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
23. december 2002 - 21:46 #2
Nej det kan ikke være serveren.. da det har været der siden jeg har haft for 3 måneder siden...  Jeg har ikke firewall... heller ikke ham...
Avatar billede zuperjmo Nybegynder
23. december 2002 - 21:48 #3
Hmmm.... Den siger det samme her :( Så er der nok en fejl på MSN et sted !
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
23. december 2002 - 22:04 #4
nej det er der ikke på msn..
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
25. december 2002 - 00:32 #5
Ingen svar..