Avatar billede nobody_988 Nybegynder
23. december 2002 - 17:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Køb af mus

Jeg vil gerne spørge om der er nogle der kan give mig et godt råd til en optisk mus jeg skal købe når jeg har en ICEMAT den jeg har en "Logitech Pilot Wheel Mouse Optical" den virker ikke ordenligt med en icemat sagde dem henne i forretningen efter jeg havde været ude for at den ikke virkede så godt mere... håber der er en der kan hjælpe mig =D
Avatar billede donwang Nybegynder
23. december 2002 - 17:17 #1
Køb en Wireless Intellimouse Explorer;O)
Avatar billede donwang Nybegynder
23. december 2002 - 17:18 #2
Avatar billede taskmgr Nybegynder
23. december 2002 - 17:22 #3
Jeg har modellen før donwang's link...

MX500'eren - og det er den absolut bedste mus jeg har arbejdet med.

Men 'Ismåtten' er vist ikke så god med de optiske?
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
23. december 2002 - 17:22 #4
Jep køb en mx700 som donwang har linket til. Den virker perkeft også på icemat. Har den selv
Avatar billede nobody_988 Nybegynder
23. december 2002 - 17:27 #5
Jeg vil gerne have en som er lille syntes ikke at mx700 ligger godt i hånden =( har prøvet den...
Avatar billede donwang Nybegynder
23. december 2002 - 17:29 #6
Så køb en Wireless Intellimouse Explorer...
Avatar billede donwang Nybegynder
23. december 2002 - 17:31 #7
Ups... Microsoft Wireless Intellimouse Explorer
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. december 2002 - 18:07 #8
Skifte musen ud fordi den ikke virker på ens musemåtte - det er 1. gang jeg hører den... ;)
Avatar billede realone Nybegynder
04. oktober 2003 - 21:12 #9
Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 - den holder altid!