Avatar billede dhjerting Nybegynder
21. oktober 2000 - 22:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

automatisk modem afbrydelse

Jeg kan lige pludselig ikke få mit win98se til at spørge mig om jeg vil afbryde forbindelsen til internettet når jeg lukker min browser. Hvad gør jeg forkert, jeg vil så gerne have at den spørger mig, ellers glemmer jeg at gøre det.
Avatar billede johns Nybegynder
21. oktober 2000 - 22:50 #1
Jeg tror at der er et flueben du kan slå til/fra under avancerede indstillinger i din browser. evt. gendan standardindstillinger. funktioner-internetindstillinger
john S
Avatar billede dhjerting Nybegynder
21. oktober 2000 - 22:57 #2
Det har jeg prøvet, det virker ikke rigtigt. Men du har ret det er sikkert et flueben et eller andet sted, men Hvor?
Avatar billede kurtj Nybegynder
21. oktober 2000 - 23:02 #3
Højreklik på Explorer egenskaber/forbindelse/indstillinger/avanceret så skulle du være ved menuen.
Avatar billede dhjerting Nybegynder
21. oktober 2000 - 23:13 #4
Yess!! Det virkede sgu. Selvfølgelig jeg syntes ellers at jeg havde kigget alle steder. tak skal du have. sorry jeg er ny, jeg har vist allerede accepteret det foregående svar.
Avatar billede kurtj Nybegynder
21. oktober 2000 - 23:18 #5
Bare det virker. ;)
Avatar billede smerteklub Nybegynder
22. oktober 2000 - 10:22 #6
Det kan være at eneste løsning er at geninstallere Win98SE og/eller MSIE.
Du ved. Den \"tunge\" vej.
Avatar billede kurtj Nybegynder
22. oktober 2000 - 15:03 #7
Gain the pain, ja
Men det virkede jo åbenbart.
Avatar billede dhjerting Nybegynder
23. oktober 2000 - 23:54 #8
Ja tak nu virker det strålende, jeg skulle bare finde det gyldne hak (tak)