Avatar billede ffshock Nybegynder
21. oktober 2000 - 22:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hoppende ping med ESENET (kabelmodem)

jeg købte en 512 kb linie ved ESENET. Jeg downloader optimalt (50-70 kb/s), men når jeg spiller på nettet (counterstrike) er min ping 50-60 i ca. 7 sek., og så hopper pludselig op til 500-1000 og så tilbage igen. Dette er faktisk UMULIGT at spille med, så jeg mangler virkelig hjælp fra nogle eksperter! Indtil videre er der ikke blevet tilbudt egen ip adresser, men det kommer dog snart. Det vil sige at jeg har samme ip som alle de andre, som har samme abonnement. Kunne det have noget med dette at gøre? PLEASE HJÆLP!!!!

tak

shock
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. oktober 2000 - 04:18 #1
Samme IP ? Så er det alså én maskine / router som står for det hele (hos din udbyder) ... det kan jo godt være problemet.

Måske kan man finde en af de der \"optimer ping\" guider et eller andet sted .. jeg gider bare ikke nu, jeg vil i seng..
Avatar billede ffshock Nybegynder
22. oktober 2000 - 16:27 #2
Det ved jeg ikke. Men jeg ved bare at der ikke kan købes egen ip adresser endnu. Så alle må da have det samme. Men tror i så at det vil hjælpe hvis når jeg købte min egen ip???
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. oktober 2000 - 19:07 #3
Næææ ...  det tror jeg ikke, men nu har jeg heller ikke nogen erfaring med din udbyder.
Avatar billede handmade Nybegynder
01. december 2000 - 17:34 #4
Skulle du ikke lukke dette spørgsmål?
Avatar billede ffshock Nybegynder
01. december 2000 - 17:43 #5
jeg ved ik hvordan j lukker det her.......der er intet link....fedt.
Avatar billede handmade Nybegynder
01. december 2000 - 17:45 #6
Du svarer bare selv på dit spørgsmål og accepterer - så er dine points tilbage i folden og spørgsmålet lukket...
Avatar billede ffshock Nybegynder
02. december 2000 - 11:17 #7
ok