Avatar billede starbotz Nybegynder
22. december 2002 - 21:49 Der er 1 løsning

Values i checkboxes

Hey :o)

Jeg har 3 checkboxes i min form. De skal alle 3 pr. default være unchecked. De hedder fx:

Request blabla_1
Request blabla_2
Request blabla_3

Når nu jeg submit'er formen vil jeg have, at der i den mail, jeg modtager skal stå:

Request blabla_1: Yes
Request blabla_2: Yes
Request blabla_3: Yes

hvis de blev checked, og ellers skal der stå

Request blabla_1: No
.

Hvordan får man defineret de værdier og sendt dem med i mailen? Og hvordan vil det JavaScript, som skal vælge "Yes" istedet for "No" om omvendt være konstrueret?

Regards,
Starbotz
Avatar billede starbotz Nybegynder
22. december 2002 - 22:14 #1
Lukket