Avatar billede minimand Nybegynder
02. august 1999 - 14:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort samarbejde

Hej

Kan jeg bruger voodoo2 og rivatnt sammen eller vil de forstyrrer hinanden?

Hilsen Poul
Avatar billede snowball Novice
02. august 1999 - 14:42 #1
Med mindre man kan slå 3d delen fra på RivaTNT, kan jeg ikke lige forestille mig det vil blive så fedt, men jeg har ikke prøvet/hørt om det, så jeg er ikke sikker.

Snowball
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
02. august 1999 - 14:47 #2
Det burde virke fint (mener jeg har set det i en test på en af de hardware test der findes på nettet)
Avatar billede snowball Novice
02. august 1999 - 15:13 #3
Jeg kan bare forestille mig at de vil "komme op og slås" om hvem der skal håndtere 3d delen og på den måde skabe forstyrrelser.

Snowball
Avatar billede thoeger Nybegynder
02. august 1999 - 16:20 #4
Jeg er sikker på det virker hvis du bare installere dit voodoo2 kort til sidst!! Fordi det skulle gerne overtage alle 3d handlinger!
Avatar billede stoffer Nybegynder
02. august 1999 - 17:42 #5
men hvad er så grunden til det? RivaTNT har da en fed 3d Acc. næsten ligesågod som V2. har du både et TNT og V2? Det er lidt overkill synes jeg...
Avatar billede minimand Nybegynder
02. august 1999 - 19:54 #6
Jeg takker for alle de gode svar jeg har fået

Hilsen Poul
Avatar billede cyberesben Nybegynder
02. august 1999 - 20:05 #7
det ville virke fint, man kan i de fleste spil også vælge hvilket kort man vil bruge