Avatar billede lurup Ekspert
22. december 2002 - 12:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Backup af outlook og explore

Jeg har win xp og skal formater min pc men vil meget gerne gemme hele min explore og min outlook ekspress
Både min opsætning og alle mine genveje og selvfølgelig også mine breve og adressekatotek....
Hvordan ??????
Avatar billede riversen Nybegynder
22. december 2002 - 12:21 #1
Backup af mails og adressekartotek:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;270670

genveje i explorer...mener du foretrukne?
de er normalt placeret i
c:\documents & settings\<brugernavn>\fortrukne
Avatar billede hcma Novice
22. december 2002 - 13:45 #2
Outlook Express:  Filer ->Eksporter og følg guiden. Vælg gerne en .pst fil til adressekartoteket.
Foretrukne:  som riversen skriver  (kopier dem over på en diskette/cd og sæt dem ind igen efter formateringen)
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2002 - 20:21 #3
Du skal bare søge efter *.dbx og så brænde dem ud - det er dine mapper i OE. Dernæst kan du vha guiden eksporter, gemme dit adressekartotek i form af en adr-fil.

Hvad angår dine favorites, så gir jeg riversen fuldt ud ret i at de ligger i c:\documents & settings\din profil\favorites

/SRV
Avatar billede elvin Nybegynder
23. december 2002 - 18:26 #4
Det er faktisk lidt utroligt, at Microsoft ikke har lavet et meget enkelt system, således, at det ville være helt enkelt, at kunne kopierer sine adresser og data fra outlook & outlook ekspress. Det er mit indtryk, at mange har meget svær ved disse "manøvre" - derfor måske sidder der en person eller måske en virksomhed, som kunne udvikle et lille program, som kunne forestå den handling?  Jeg vil da gerne benytte lejligheden til og takke jer alle på "Eksperten"  for altid gode svar og utrolig stor indlevelsesevne og hjælpsomhed. I ønskes alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår, samt tak for året der svandt.

De bedste hilsner
elvin